niedziela, 4 stycznia 2015

Podsumowanie roku 2014 - produkty do makijażu

Ekspertem ds. makijażu nie jestem, ale kosmetyków tego typu używam już nie od dziś. Jestem w stanie określić, które z nich są dobrej jakości, sprawdzą się u większości, znam marki, lubię sprawdzać nowości.

I tak...jeżeli chodzi o podkłady - jestem wierna marce Bourjois. Stacjonarnie kosztują ok. 50 zł-70zł, jednak w internetowych sklepach można trafić bardzo okazyjne ceny. O Healthy Mix pewnie większość z Was już słyszała, moim ostatnim nabytkiem jest krem CC (naprawdę dobrze kryje, dlatego klasyfikuje go w kategorii podkładów). Nie ma treściwej konsystencji, jednak na twarzy tworzy aksamitną strukturę. Jest dość trwały, nie tworzy efektu maski, twarz wygląda zdrowo. Dla lubiących naturalnych efekt - polecam. Posiadam odcień nr 32.



Pudry. Zaczęłam ich używać stosunkowo niedawno. Od dłuższego czasu pozostaje wierna pudrowi bambusowemu z Biochemii Urody. Daje naturalny efekt i co najważniejsze moja skóra nie świeci się po paru godzinach od jego aplikacji.

Kolejnym produktem marki Bourjois jest róż w odcieniu nr 34 Rose D'or. Jest to kosmetyk prawie kultowy. Solidne opakowanie, można powiedzieć, że ten róż jest "nie do zdarcia". Ma piękny, wielowymiarowy odcień z rozświetlającymi drobinkami. Zresztą zobaczcie same.



Jeżeli chodzi o cienie do powiek to zdecydowanie rządzi u mnie Inglot. Ulubiony kolor to nr 393 wykończenie PEARL. Pięknie rozświetla kąciki oka i miejsce pod łukiem brwiowym. A jeśli jesteśmy już przy brwiach to już od 2-3 lat jestem wierna duo do brwi z Catrice. Cienie są bardzo trwałe i wydajne, mają też uniwersalne kolory, które można stopniować.







Wymienione wyżej kosmetyki to moi sprawdzeni ulubieńcy, Znacie te produkty? Co Was zachwyciło w minionym roku?


4 komentarze:

  1. również uwielbiam cienie Inglot :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnego z nich nie znam. Mnie w tym roku zdecydowanie zachwycił podkład z Rimmel Stay Matte to teraz mój numer 1.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw do brwi Catrice bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie HM się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)