wtorek, 6 stycznia 2015

Podsumowanie roku 2014 - pięlegnacja

Dziś w skrócie.

Po produktach do makijażu przyszła pora na coś do pielęgnacji twarzy. Wybrałam swoje ulubione i uniwersalne produkty. Na pewno przypadną do gustu osobom o różnych rodzajach skóry i w różnej kategorii wiekowej.

Na pierwszy ogień krem z Avene Cicalfate. Pisałam o nim szerzej TUTAJ. Krem szczerze polecam, szczególnie gdy Wasza skóra potrzebuje solidnej dawki nawilżenia.



Hydrolaty to moja prawdziwa miłość. Używam ich z powodzeniem przez cały rok. Genialnie odświeżają i łagodzą podrażnienia. Niektóre z nich także pięknie pachną, przez co dla mnie mają działanie relaksujące i uspokajające. Moje dwa ulubione hydrolaty pochodzą ze strony zrób sobie krem: 


W roku 2014 bardzo chętnie sięgałam także po wodę termalną z Uriage. Latem pomogła mi przy podrażnieniach słonecznych, teraz podczas stosowania przeze mnie produktów z kwasami skutecznie koi moją skórę.

Z kremem Cicalfate, hydrolatami czy wodą termalną Uriage na pewno nie rozstanę się również w tym roku. Z powodzeniem używam ich przez cały rok. 

Pozdrawiam !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)