poniedziałek, 10 listopada 2014

Inspiracje #1

Długi, listopadowy weekend trwa w najlepsze. Dziś kilka niekosmetycznych inspiracji. Zawsze przykładam dużą uwagę do tego, co jem. Ostatnio na moim talerzu często goszczą brokuły. Gotuję je bardzo krótko (do 5 min). Ugotowane warzywa polewam jogurtem greckim z dodatkiem świeżego czosnku, pieprzu i odrobiną musztardy. Zasmakowałam także w kaszy gryczanej. Jest syta, zdrowa i świetnie nadaje się na szybki obiad. Szczególnie smakuje mi w połączeniu z warzywami np. marchewką i cukinią. Ze słodkości polecam ciastka z kleiku ryżowego. Tutaj przepis KLIK Nie ograniczam się w swoich posiłkach - staram się jeść zdrowo, ale bez przesady. Kocham pizzę i czekoladę. Staram się dużo ćwiczyć. Ostatnio polubiłam jogę. Jeżeli chodzi o strój treningowy, to od dawna szukam idealnego stanika sportowego. Ostatnio moją uwagę przykuł ten KLIK. Cena wysoka, więc pewnie poczekam na jakąś promocję.

Zima nadchodzi wielkimi krokami. Czas odświeżyć swoją garderobę. Na pewno w chłodne dni przyda nam się ciepły, ogromny szal przypominający koc. Moje typy:



Lubię klasyczne, proste marynarki. Jednak nie mam nic przeciwko ciekawym detalom. Marynarka z H&M ma klapy pokryte satyną, jest dobrze skrojona i ma niezbyt wygórowaną cenę KLIK

Do szafy chętnie włożyłabym również ciekawą spódnicę np. KLIK
'
Jesienny weekend nastraja także do odwiedzenia któregoś z naszych pięknych miast. Ja szczególnie lubię Kraków. Świetny klimat, mnóstwo atrakcji - Wawel, Rynek Główny, Kazimierz, Kopiec Kościuszki. Można wymieniać bez końca. Po prostu magiczny Kraków KLIK. Kraków ma też mnóstwo hosteli - ceny są atrakcyjne, można znaleźć nocleg dosłownie w samym rynku. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)