niedziela, 9 listopada 2014

Czym pachnie listopad ?

Listopad zawsze kojarzył mi się ponuro. Taki smutny, chłodny miesiąc. Takimi epitetami mogłabym go określić. 

Jednak...


...listopad to miesiąc przedświąteczny, Przed nami Mikołajki, potem Boże Narodzenie. Mam już pierwszą "świąteczną" świeczkę o zapachu cynamonu. Idealna na listopadowe wieczory. Kojący, słodki i zmysłowy aromat otula, gdy za oknem mgła, deszcz, chłodny wiatr.

...listopad to długie, jesienne wieczory, Obowiązkowo z dużym kubkiem herbaty. Polecam szczególnie te aromatyczne np. malina z kardamonem czy pomarańcza z goździkiem. Do kupienia w Biedronce :) Mniam !

...listopad to czas na ciężkie perfumy, Co prawda - osobiście nie preferuje tych naprawdę ciężkich, jednak Gucci Rush idealnie wpasowuję się w jesienny klimat. Zapach lekko duszący, elegancki. Latem byłby zbyt intensywny, teraz stanowi dopełnienie do jesiennej stylizacji - ciężkich botków, mocniejszego makijażu.

Może nie taki listopad straszny? W końcu jeszcze grudzień, styczeń i luty i czeka nas upragniona wiosna :)


10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tą herbatkę, a listopad jest dla mnie najgorszym miesiącem w roku, ale na szczęście jeszcze tylko 21 dni i się zakończy...:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jeszcze 3 tygodnie i grudzień. Zacznie się "przedświąteczne gorączka".

      Usuń
  2. Nie ma to jak aromatyczna świeczka i pyszna herbata- listopad od razu nabiera kolorów ;) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam równie ciepło :)

      Usuń
  3. W tym roku jesień jest piękna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, pogoda nas rozpieszcza. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Moja ulubiona ostatnio herbata :-)) Żałuję, że Gucci Rush nie do końca mi pasuje, bo początkowo rozwija się cudnie, ale potem jakoś drażni nos :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm..rzeczywiście nie każdemu ten zapach przypadnie do gustu. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. U mnie w listopadzie też herbatki na pierwszym miejscu, zaraz później zapachowe woski i świece YC, które w ostatnim czasie namiętnie kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam świeczki z YC. Słyszałam o nich wiele dobrego, ale ich cena skutecznie mnie odstrasza. Pozdrawiam :)

      Usuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)