piątek, 29 sierpnia 2014

Zapach na jesień

Wieczory są coraz chłodniejsze. Mamy schyłek lata. Czy to nam się podoba czy nie, dni są coraz krótsze, poranki chłodne...

Nigdy nie umiem zdecydować się na swój zapach. Wchodzę do perfumerii, i w gąszczu różnych zapachów, nie potrafię znaleźć tego jedynego.

Wodę perfumowaną Roberto Cavalli, Roberto Cavalli EDP kupiłam pod wpływem chwili. Nie przypominam sobie, żebym wąchała ją wcześniej. Zaryzkowałam i nie żałuję. 


Ciepły, kobiecy, kwiatowo-orientalny tak w kilku słowach bym go opisała. Dla mnie nie jest to zapach świeży, sklasyfikowałam go bardziej jako zapach intensywny, głęboki. Kojarzy mi się z kobietą, która kocha minimalizm, przy czym zawsze stara się być elegancka i wyrafinowana.

Nuty zapachowe:

nuta głowy: różowy pieprz
nuta serca: kwiat pomarańczy
nuta bazy: benzoina, fasolka tonka i wanilia


Idealne na jesień - zapach kojarzy mi się z jesiennym słońcem, opadającymi liśćmi i chłodnymi wieczorami.

Jeżeli chodzi o trwałość - jest w porządku, utrzymują się kilka godzin na skórze. Opakowanie również eleganckie, bez zbędnych detali.


A jakie Wy zapachy polecacie na jesień ?

Pozdrawiam ! 

3 komentarze:

  1. Wanilia to już za słodka nuta dla mnie, więc nie skusiłabym się :)
    Odwiedź i mnie czasem :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. I do agree with all the ideas you have offered to your post.
    They're very convincing and can definitely work.
    Still, the posts are very quick for beginners.
    May just you please prolong them a little from subsequent time?

    Thank you for the post.

    Also visit my web blog; Ulysses Pickron

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na konkurs !

    http://kosmomodowo.blogspot.com/2014/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)