niedziela, 6 kwietnia 2014

Wiosna !

Nareszcie przyszła wiosna. Nowa energia do działania i zmian.

Od początku miesiąca zaczęłam poważniej myśleć o aktywności fizycznej. Polecam Wam ćwiczenia z Rebeccą Louise. Są dostępne na yt.

Ulubione poniżej.


Każdy znajdzie coś dla siebie. A Wy co polecacie ? :)

Wiosna to też czas zakupów. Moja lista nie jest długa...


  • po pierwsze róż - koniecznie z Mac'a w odcieniu well dressed - nigdy go nie miałam, a podobno zachwyca MAC
  • skórzana bransoletka z Lilou - najchętniej najprostszy model KLIK
  • zapach Aqua di Gioia Giorgio Armani - kojarzy mi się z letnimi miesiącami, chcę go mieć :) KLIK

Liczę, że do końca maja odhaczę wszystkie trzy pozycje.

Aktywność fizyczna, lista zakupów to moje małe przyjemności na kolejne tygodnie. A potem już tylko wakacje !

3 komentarze:

  1. ćwiczenia to dobra rzecz -o dziwo po takim wysiłku mam o wile więcej siły ( ćwicze lub biegam rano) :))
    mój blog obchodzi właśnie swoje 1-wsze urodzinki i tej okazji zorganizowałam Konkurs :) jeszcze trwa :) byłoby mi miło gdybyś zajrzała :))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko skąd wziąć motywację?:-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy nowe wpisy pojawią się?;-)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)