niedziela, 11 sierpnia 2013

Letnie inspiracje

Gdyby miała wybrać kosmetyki, które używam jedynie latem, byłyby to kolejno...

Róż do policzków Cherry Blossom od Lily Lolo - jasny, brzoskwiniowy odcień z mieniącą się poświatą (nie brokatową rzecz jasna). Dobrze rozświetla i jakoś z góry kojarzy mi się ze słońcem. Dobry dla osób z jasną karnacją, ale i świetnie podkreśla opaleniznę. Kosztuje ok. 40 zł, jest wydajny i dość trwały.



Woda toaletowa z limitowanej edycji Yves Rocher 'owoce leśne'. Pomieszanie kwaśnych i słodkich owoców daje nam nieskomplikowany, średnio trwały, ale bardzo przyjemny zapach. To taki niezbędny, wakacyjny zapach. Cena również jest przystępna, więc na pewno warto się skusić :)



Na koniec lakiery. Koniecznie kolorowe. W innych miesiącach jakoś nie kusi mnie noszenie jaskrawo różowych paznokci - latem jak najbardziej. Tutaj moje dwa ulubione - żółty i różowy.




5 komentarzy:

  1. fajny kolor różu:)chociaż niestety tonacja nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojeje, jaki też róż jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. róż świetny...chociaż niestety raczej nie moja tonacja....a szkoda...

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)