czwartek, 3 stycznia 2013

Ulubieńcy roku 2012 cz. 2

Na wstępie chciałabym życzyć Wam wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

Dziś kolejna część ulubieńców, tym razem pielęgnacyjnych.

Jeżeli chodzi o włosy to zdecydowanie królowały na mojej półce kosmetyki z Natura Siberica. Świetny skład, niska cena i dobra jakość naprawdę kuszą. Zarówno szampon, jak i odżywka o pojemności 400 ml kosztują ok. 20 zł. Szczególnie przypadł mi do gustu szampon do włosów suchych objętość i pielęgnacja. Nadaję pięknego blasku włosom, ułatwia rozczesywanie i dobrze zmywa oleje. Czego chcieć więcej ? :)



Jeżeli chodzi o olejek do włosów to od ponad pół roku używam olejku stymulującego Khadi. Cena może nie jest najniższa (58 zł), ale wydajność jest naprawdę powalająca. Bazą są - olej sezamowy, kokosowy i rycynowy, a dalej kompozycja ziół. Zapach może nie spodobać się Waszym domownikom - jest naprawdę intensywny. Co do działania - włosy rzeczywiście rosną szybciej, są bardziej miękkie i błyszczące.



W tym roku odkryłam również olej arganowy. Stosuje go głównie pod oczy. Świetnie nawilża i dobrze napina skórę. Można go kupić m.in na stronie zsk i bu.


Polubiłam się również z maseczką morską z Bu. Połączenie alg i służy mojej skórze. Maseczkę wykonuję raz w tygodniu. U mnie doskonale oczyszcza, wygładza i odświeża koloryt skóry. 



Jeżeli chodzi o peeling do ciała to moim faworytem jest antycellulitowy peeling myjący z Pharmaceris. Bardzo lubię jego algowo-morski zapach i gruboziarniste drobinki. Naprawdę dobry ścieracz - gładkie ciało zapewnione :)


To tyle w kwestii pielęgnacji.


Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. O olejku Khadi juz tyle dobrego slyszalam. Musze go w koncu zdobyc.

    OdpowiedzUsuń
  2. cały czas zastanawiam się nad tym olejkiem Khadi, ale chyba w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaciekawiłaś mnie tą maseczką morską :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam żadnego z tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie tą maseczką morską :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)