sobota, 29 grudnia 2012

Nowy pędzelkowy nabytek

Lubię akcesoria do makijażu. Pędzle w szczególności :) Ostatnio szukałam czegoś do pudru mineralnego. Pędzel miał być na tyle funkcjonalny, żeby można było go używać też do innych kosmetyków.

Długo krążyłam między pędzlami Everyday Minerals i Real Techniques. Wybór ostatecznie padł na Maestro foundation II ze złotej kolekcji. Zdjęcia poniżej.





Pędzel służy mi przede wszystkim do nakładania podkładu w płynie, pudru sypkiego (obecnie jest to puder bambusowy z BU) oraz bronzera. Ma gęste, syntetyczne włosie (nie wypadł mi jeszcze żaden włosek), które dodatkowo jest bardzo miękkie, więc nie ma mowy o jakimkolwiek podrażnieniu skóry twarzy. Pędzel ma poręczny kształt i krótszy trzonek (w porównaniu do standardowych pędzli Maestro). Kosztuje 43 zł, ale zważywszy, że jest to zakup "na lata" to cena nie wydaje się być wygórowana. 

Na razie widzę w nim same plusy i mam nadzieję, że tak już pozostanie.

Pozdrawiam !


2 komentarze:

  1. Zawsze marzylam o takim pedzlu a najlepeij o całej złotej kolekcji maestro:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dopiero zaczynam się malować tak "na serio" :P i w zupełności wystarczają mi pędzle takie zwykłe zwyklaki z Rossmana

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)