niedziela, 7 października 2012

Tusz do rzęs - Maybelline Illegal Length

Jestem posiadaczką krótkich, ale gęstych i podkręconych rzęs. Wymieniony w tytule tusz wydawał mi się być idealnym dla mnie. Niestety przeliczyłam się...

Mascara ma za zadanie wydłużyć rzęsy - nawet do 4 mm. Wiadomo to tylko reklama - w moim przypadku rzęsy są odrobinę wydłużone i na tym zalety mascary się kończą. Przede wszystkim występuje u mnie efekt brzydko posklejanych rzęs, które prezentują się naprawdę mizernie. Już lepiej w ogóle ich nie malować...Może to wina szczoteczki - ma dziwnie rozstawione włoski. 
Pod koniec dnia tusz się lekko osypuje. Dawno się tak nie rozczarowałam mascarą do rzęs.

Jak dla mnie to produkt dla osób, które chcą uzyskać bardzo delikatny efekt. Dodatkowo nie powinny mieć zbyt gęstych rzęs - czeka je wtedy walka z tzw. owadzimi nóżkami :D



Jeżeli chodzi o cenę - ok. 30 zł to uważam, że jest za wysoka. Znam wiele tańszych produktów, które lepiej radzą sobie z podkreśleniem rzęs.

Może macie jakiś pomysł na tusz dla gęstych, ale dość krótkich rzęs ?

Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

3 komentarze:

  1. ja potrzebuje wielkiego efektu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam go, ale na pewno bym się nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli taki produkt może i dla mnie okazać się bublem, to 30zł za niego nie dam

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)