wtorek, 18 września 2012

Z serii ulubionych - róże i bronzery

Nie jestem maniaczką zbierania kosmetyków kolorowych, ale jeśli chodzi o róże i bronzery to mam ich kilka w kosmetyczce. Poniżej te, których aktualnie używam.

Na pierwszy ogień róże z Everyday Minerals. Pierwszy połyskujący o odcieniu Like Lady Bird Lake - delikatny, różowy i lekko połyskujący. Drugi Snooze Bar o ciepłym, karmelowym zabarwieniu z widocznymi lśniącymi drobinkami. Te produkty wykorzystuje przy wieczornym makijażu, rano wolę nałożyć coś matowego. 

Z EM skusiłam się również na bronzer w odcieniu Toffee - matowy odcień, z którym ostatnio się nie rozstaje. Dla mnie jest idealny - trwały, nie tworzący smug i przede wszystkim minerały mają naturalny skład. 

Na razie zamówiłam próbki tych produktów. Nie wiem czy skuszę się na pełnowymiarowy opakowanie...Wydaje mi się, że lepiej zamówić kilka miniaturek o różnych odcieniach. Ceny od 6,20 :) 




Od lewej: Toffee, Snooze Bar, Like Lady Bird Lake

Dalej 2 ultradelikatne róże z Inglota. Nr 73 (brzoskwiniowo-różowy) i 75 (ciepły, brązowy odcień). Matowe, trwałe odcienie. Pewnie zaprzyjaźnię się z nimi na dobre jesienią. Trwałość i wydajność bez zarzutu. Cena ok. 20 zł.



Od lewej nr 73, dalej nr 75.

Mozaika  z Inglota towarzyszyła we wszystkich letnich miesiącach. Kolory również kojarzą mi się z gorącymi, upalnymi dniami. Kolory są nietypowe, jednak mi przypadły do gustu. Pigmentacja bardzo dobra, dlatego trzeba uważać z jego dawkowaniem. Produkt jest wydajny, więc pewnie posłuży mi jeszcze kolejny sezon. 



A jaki jest Wasz ulubiony róż/bronzer ?

Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania :D

8 komentarzy:

  1. zazdroszczę, bo moja kolekcja tych kosmetyków jest bardzo uboga..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię ostatnio róż z Alverde pastel rose :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają te róże z inglota :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Inglot 73 wygląda bardzo przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się, również bardzo mi się podoba :D

      Usuń
  5. czy na pierwszym zdjęciu te kosmetyki z EM to są próbki? Wydają się dość spore :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym wypróbować tych minerałów :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)