środa, 18 lipca 2012

Zmiany, zmiany

Dziś parę słów o zmianach w pielęgnacji skóry twarzy. Kilka tygodni temu zakupiłam olejek myjący pachnotka-migał z ZSK, żel ziołowy do cery tłustej z Fitomedu, a także mydło Aleep z czerwoną glinką. Wszystko po to, by choć odrobiną zmniejszyć rozszerzone pory. 

Kilka słów o moich nowych nabytkach.

Olejek myjący bardzo dobrze sprawdza się u mnie w roli produktu do demakijażu. Używam go już kilka tygodni i zużycie jest minimalne. Dobrze oczyszcza skórę, nie podrażnia moich oczu. Pachnotka ma działanie łagodzące i przeciwbakteryjne. Trądziku co prawda nie mam, ale zaskórniaki i owszem. O pozytywnym działaniu pachnotki możecie poczytać sobie na stronie ZSK KLIK,

Jeżeli chodzi o żel Fitomed na uwagę zasługuje jego skład: Skład: Aqua, Herbal Extract, Coco Glucoside, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Laureth Sulfate, Propylene Glycol, Lactic Acid, Fragrance, DMDM Hydantoin, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone. Zawiera m.in. szałwię, nagietek i melisę. Tworzy delikatną pianę, również dobrze oczyszcza, ale po jego użyciu skóra jest wysuszona i potrzebuje dodatkowego nawilżenia. Nie używam kremów do twarzy, więc jest to dla mnie utrudnienia i dyskwalifikuje żel przy porannej pielęgnacji. Wieczorem nakładam na twarz odrobinę olejku z kiełków pszenicy, używam kapsułek Dermogal, więc ewentualne ściągniecie skóry i tak zostaje  wyeliminowane. 

Mydło Alepp z glinką beloun to produkt bardzo wydajny. Zużycie całej kostki w moim wypadku graniczy z cudem. Skład: Olea europea oil, Lauris nobilis oil, Sodium hydroxide, Red clay. Kolejny produkt, który naprawdę dobrze oczyszcza skórę, nie pozostawia u mnie uczucia ściągnięcia skóry. Jednak używanie mydła jest dla mnie uciążliwe - wolę praktyczniejsze żele czy olejki.

Na razie nie zauważyłam spektakularnych efektów używania tych produktów. Zużyje każdy z nich do końca i zobaczymy czy dają jakieś pozytywne rezultaty. 


Na zdjęciu brakuje olejku, ale dla możecie zobaczyć jego opakowanie w jednym w poprzednim z postów.


Pozdrawiam !

2 komentarze:

  1. nigdy nie miałam do czynienia z tymi kosmetykami..

    OdpowiedzUsuń
  2. z fitomed mialam szampon ale byl sredni ;) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)