niedziela, 1 lipca 2012

Ulubieńcy czerwca

Przez ostatnie 4 tygodnie miałam okazję próbować wielu nowych kosmetyków. Kilku z nich na pewno zagości w mojej kosmetyczce na dłużej.

Na początek balsam do włosów objętość i pielęgnacja z Natura Siberica . Głównym składnikiem produktu jest woda z  ekstraktami: m. in.  z sosny, miodunki, nostrzyka, rumianku), dalej są np. oleje - tymiankowy, z jodły syberyjskiej. Oczywiście balsam nie posiada parabenów, silikonów i barwników. Ponadto nie obciąża włosów i nie spowodował u mnie alergii, podrażnienia skóry. Włosy są po nim bardzo błyszczące. Ma też dobrą cenę - 400 ml kosztuje 19,90 zł. Na pewno skuszę się na kolejny kosmetyk tej firmy.

W czerwcu zaczęłam używać olejku myjącego pachnotka-migdał. O właściwościach pachnotki możecie przeczytać TUTAJ, a migdału TUTAJ. Produktu używam do zmywania makijażu i jak na razie jestem bardzo zadowolona. Zwilżam dłonie wodą, dodaje kilka kropel olejku i kolistymi ruchami myje twarz.   Muszę przyznać, że olejek jest wydajny, a skóra po jego użyciu wygląda na oczyszczoną. Cena 11,90.

Na przełomie maja i czerwca zmieniłam sese na olejek stymulujący Khadi. Produkt nie jest tani, ale pojemność 210 ml na pewno starczy mi na kilka miesięcy. Bazą produktu jest olej sezamowy, rycynowy i kokosowy, a dalej kompozycja ziół. O ile zapach może drażnić, to działanie jest bardzo pozytywne. Odżywione, miękkie włosy to coś co lubię.

Nie lubię gęstych balsamów, maseł itp. Latem moja skóra potrzebuje szczególnego nawilżenia, dlatego wybrałam dla siebie mleczko do ciała nawilżająco - wygładzające z serii  AA Technologia Wieku Pielęgnacja Nawilżająca. Ma bardzo lekką konsystencję, szybko się wchłania i nie pozostawia smug na skórze. Zawiera ekstrakt z mikroalg, który ma za zadanie przywrócić skórze napięcie i chronić przed utratą sprężystości. Mleczko nie zawiera parabenów i barwników. Naprawdę pięknie pachnie.  Dla fanek lekkich konsystencji polecam :)





Udanej niedzieli :)



Zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

5 komentarzy:

  1. Warto spróbować któregoś z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jaki zapach ma ten olejek z pachnotki? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jaki zapach ma ten olejek z pachnotki? :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)