poniedziałek, 2 lipca 2012

Mam i ja !

Udało mi się dzisiaj zdobyć Shape'a z płytą Ewy Chodakowskiej. Pewnie wiele z Was  ćwiczy razem z nią :) Pierwsza płyta cieszy się ogromną popularnością, zresztą nie ma się co dziwić. Ja wykonuje już ćwiczenia 5 tygodni i jestem naprawdę zadowolona. Skóra jest bardziej napięta, powoli waga spada w dół...Należę do leniwców jeżeli chodzi o wysiłek fizyczny, ale ten zestaw ćwiczeń naprawdę mi odpowiada. Chyba sama osoba Ewy i jej pozytywne nastawienie tak działają :)


Co do drugiej płyty - na razie nie będę wykonywać tych ćwiczeń, płyta przyda mi się za parę tygodni, kiedy moja kondycja poprawi się. Program przeznaczony jest dla osób średnio zaawansowanych, a ja do takich jeszcze nie należę. 

A Wy ćwiczycie razem z Ewą?

7 komentarzy:

  1. kurczę, dopiero wczoraj zaczęłam o tym czytać.. mam teraz problem, bo nie wiem jak zdobyć coś z wcześniejszych numerów, czy kupić może ten bieżący..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. był tylko jeden wcześniejszy numer, trening możesz ściągnąć z chomika ; )

      Usuń
    2. Jeśli masz dobrą kondycję, to możesz zacząć od drugiej płyty :)

      Usuń
  2. ja raczej nie jestem przekonana do takiej formy ćwiczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam, że to nie dla mnie, ale przekonałam się do takiej formy aktywności :)

      Usuń
  3. może sama tego spróbuję, zaciekawiło mnie to:P

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)