wtorek, 26 czerwca 2012

Zakupy ZSK

Od ostatnich zakupów na zrób sobie krem minęło już sporo czasu. Tym razem postanowiłam nie przesadzać i wybrałam dla siebie jedynie 3 produkty :)

Próbowałam już hydorolatu geraniowego i rozmarynowego... tym razem wybrałam lawendowy bułgarski. Trochę rozczarowałam się zapachem. Chciałam zrobić z niego mgiełkę do włosów, ale ten zapach przyprawia mnie o mdłości. Następnym razem wybiorę hydrolat oczarowy albo przy sprawdzonym geraniowym.

Kupiłam również olejek myjący pachnotka-migdał. Podobno pomaga walczyć z rozszerzonymi porami. Zobaczymy :)

Dalej już tylko 2 produkty do włosów: elastyna i hydrolizat keratyny . Wykorzystam je do mgiełek, odżywek itp. 




Zakupy skromne, ale postanowiłam zużywać swoje zapasy :D

5 komentarzy:

  1. Wcale nie skromne :) fajne i treściwe zamówienie!

    OdpowiedzUsuń
  2. keratyny używam :) elastyna na mojej kolejnej liście zakupów

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam keratyny, jestem bardzo ciekawa tego olejku myjącego migdał ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie sprawdza się świetnie, więcej napiszę za kilka tygodni :)

      Usuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)