niedziela, 10 czerwca 2012

Parę nowości - pielęgnacja włosów

Ostatnio moja szafka z kosmetykami wzbogaciła się o 3 nowe produkty. 

Pierwszy - szampon Fitomed, o którym pisałam TUTAJ. Wracam do niego, bo naprawdę służył moim włosom, poza tym jest baaardzo wydajny i naprawdę dobrze sobie radzi w kwestii oczyszczania. Cena ok. 10 zł, więc tym bardziej jestem zadowolona. Skończyłam niedawno wcierkę Jantar, tym razem wybrałam lotion Seboradin Niger. Kiedyś miałam już z nim do czynienia i uważam, że jest to jeden z lepszych produktów tego typu na rynku. Wzmacnia włosy, wzmaga ich porost i zmniejsza przetłuszczanie Parę słów o nim TUTAJ. Zobaczymy czy i tym razem mnie nie zawiedzie. W SP była również promocja na suche szampony Klorane (cena 14,99 zł). Żal było nie skorzystać...W awaryjnych sytuacjach produkt na pewno mi się przyda. 



Przy okazji uzupełniłam swoje zapasy ziół: pokrzywy, skrzypu i fiołka. Uważam, że naprawdę pomagają skórze i włosom.



życzę Wam udanej niedzieli :)

3 komentarze:

  1. Też się skusiłam na ten suchy szampon, bo przy takiej promocji aż głupio by było go nie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szampon ziołowy mnie bardzo kuci :) a suchy szampon mam z Isany i sobie go chwalę w awaryjnych przypadkach :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)