wtorek, 22 maja 2012

Ostatnie zużycia + zamienniki

Dziś przedstawiam skromne denko, w moim wydaniu :) W ostatnich tygodniach udało mi się zużyć 3 produkty..

Przede wszystkim zużyłam szampon bananowy z TBS (o odżywce z tej serii pisałam TUTAJ). Nie wrócę już do tego produktu - nie zachwyciło mnie jego działanie,  a po pewnym czasie jego zapach stał się dla mnie mdlący. Dobrze zmywał oleje, jednak wolę bardziej oczyszczające szampony o ziołowym zapachu. Na jego miejsce wskoczył wzmacniający szampon Klorane na bazie wyciągu z chininy  i wit. B. Jak dla mnie ma "męski" zapach, średnio gęstą konsystencję i do tego plącze włosy. To na razie moje pierwsze wrażenia, na potencjalne efekty trzeba będzie poczekać.



Wymieniłam także olejek do włosów. Skończyłam Sesę, a zdecydowałam się na Khadi -olejek stymulujący wzrost włosa. Zawsze odstraszała mnie jego cena (210 ml/58zł), ale zaryzykowałam. Wiem, że na pewno starczy mi na kilka miesięcy, dodatkowo ma dobry, naturalny skład. Sesę polubiłam, ale jak dla mnie posiada niepraktyczne opakowanie bez dozownika. 



Poza tym skończyłam podkład intensywnie kryjący z Pharmaceris. Znowu sięgnęłam po fluid tej firmy. Tym razem jest to nawilżający fluid antyoksydacyjny z sylimaryną. Posiada SPF 20, co mnie bardzo cieszy. Mam najjaśniejszy odcień i muszę przyznać, że wcale nie jest taki jasny...Wolę opakowania z pompką, ale szukałam czegoś lekkiego na ciepłe dni i padło właśnie na ten produkt. Może któraś z Was już go używała ?



Pozdrawiam !

2 komentarze:

  1. Szczerze się przyznam ale nie miałam jeszcze żadnego z tych kosmetyków ;))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem różnicy między podkładami :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)