sobota, 7 kwietnia 2012

Ulubieńcy lutego i marca

Z racji mojej nieobecności połączyłam lutowych i marcowych ulubieńców. 

W ostatnich tygodniach zauroczyłam się produktami ze ZróbSobieKrem. Od zawsze byłam zwolenniczką naturalnych produktów, a teraz ze zdwojoną siłą korzystam z ich bogactwa :)

Bardzo polubiłam hydrolaty, szczególnie geraniowy. Ma działanie przeciwbakteryjne, sprawdza się przy podrażnieniach. Świetnie odświeża skórę, ma wspaniały zapach - na pewno kupię kolejne opakowanie. Oleju z kiełków pszenicy używam do olejowania  i pod oczy. Radzi sobie z przesuszoną skórą jak i końcówkami włosów. Ma charakterystyczny "zbożowy" zapach. Jest bogaty w witaminy A, D i E. Jestem również bardzo zadowolona z oleju kokosowego VirginWhite. Pod wpływem ciepła produkt rozpuszcza się i właściwie w takiej formie jest gotowy do użytku. Nadaje się do pielęgnacji suchej skóry, jak i do łamliwych włosów. Ma nieziemski zapach i naprawdę chciałoby się go zjeść. Ostatnio używam również peelingu ze skały wulkanicznej. Dodaje go 1-2 w tygodniu do żelu. Dzięki niemu skóra jest gładsza i nabiera zdrowszego kolorytu. 




W ostatnich tygodniach dołączyłam również do licznych fanek Jantaru z Farmony. U mnie sprawdza się jako lotion na włosów i wcierka na skalp. Dzięki niemu włosy mniej się przetłuszczają i są bardziej błyszczące. Polecam przelać ten produkt do butelki z atomizerem. Uniknięcie wtedy przesadzenia z ilością nakładanego kosmetyku (a tym samych z obciążeniem włosów). Odżywka jest bogata w najróżniejsze ekstrakty. Jedyny minus to kiepska dostępność.




Korzystając z okazji - życzę Wam Wesołych Świąt :)



5 komentarzy:

  1. jestem w trakcie stosowania Jantaru i niestety włosy mi się bardziej po nim przetłuszczają, ale to nic stosuję dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jantar jest na mojej liscie must have już od dawna i jeszcze jakoś się nie zlożyło, by do mnie trafił

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam Jantaru, ale w koncu kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten hydrolat,chyba skuszę ię na ten peeling:) Ciekawy blog. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)