niedziela, 11 marca 2012

O bananowym rozczarowaniu z TBS

Jakiś czas temu pokazywałam Wam w moich zakupach zestaw z The Body Shop: szampon i odżywkę z serii bananowej. U mnie ten duet wypada słabo...

Z racji tego, że to wobec odżywki miałam duże oczekiwania, zajmę się jej opisem :)


Po pierwsze dla mnie dobra odżywka: ułatwia rozczesywanie, odpowiednio zabezpiecza końcówki i nie powoduje szybszego przetłuszczania się włosów. Jak widać wielkich wymagań nie mam. Odżywka rzeczywiście ma kuszący, słodki zapach, ale ja po pewnym czasie miałam dosyć tego aromatu. Jeśli chodzi o skład to na drugim miejscu znajdują się owe banany, a dużo dalej pantenol. Produkt jest wydajny, ma gęstą konsystencję. W żaden sposób nie ułatwia mi rozczesywania włosów. Włosy są może i błyszczące, ale w dotyku jakieś szorstkie i bez życia. Największy zarzutem wobec tej odżywki to fakt, że  powoduje u mnie swędzenie skóry głowy. I między innymi z tego powodu na pewno nie zagości już w mojej kosmetyczce...Duży minus to również cena regularna - 19 zł. W tej kwocie na pewno znajdziemy coś o lepszym działaniu.

Poniżej cały skład odżywki:

Aqua, Musa Paradisica Fruit, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Phenoxyethanol, Hydroxyethylcellulose, Lecithin, Mel, Panthenol, Propylene Glycol,  Parfum, Benzyl Alcohol, Sodium Hydroxide, Ascorbic Acid, CI 15985, CI 19140.

Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. no cóż, każdy inaczej ma inne włosy inną skórę:) a dziewczyny polecały ten zestaw TBS:) ja nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam wiele pochlebnych opinii o tym zestawie, był czas kiedy miałam ją kupić, może kiedyś się skusze: każde włosy polubią coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatna opinia, bo zastanawiałam się nad nią.
    Jednakże jeśli włosy po niej są jakby szorstkie- wiem co to znaczy i dziękuję bardzo za takie coś....

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna recenzja:) ja mogę używać tylko dermatologicznych szamponów:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)