niedziela, 8 stycznia 2012

Rok 2011 - złota piątka

W mgnieniu oka przemknął rok 2011, pora na krótkie, kosmetyczne podsumowanie. Dziś o produktach, których najchętniej używałam w mijającym roku i na pewno nie przestanę ich stosować w roku 2012.


1. Olej kokosowy. Wspominałam w tym roku o nim wiele razy. Dalej go używam i na pewno nie przestanę. Tutaj recenzja olejku, którego ja używam KLIK

2. Glinki: czerwona i biała. O glince białej pisałam TUTAJ. Czerwona jest równie dobra, często mieszam obie otrzymując w ten sposób glinkę różową. Planują w najbliższym czasie przetestować również glinkę zółtą i zieloną :) 

3. Astor, puder brązujący. Moja pierwsza notka na blogu jest właśnie o nim. Nadal go używam i dalej jestem z niego bardzo, ale to bardzo zadowolona. Jest tak wydajny, że chyba nigdy go nie zużyje. Trzeba go jednak nakładać  miękkim pędzlem. Więcej o nim KLIK

4. Bourjois, płyn micelarny. Moim zdaniem ze zmywaniem makijażu radzi sobie lepiej niż micel z Vichy. Jest przy tym bardzo wydajny. Dodatkowo nie podrażnia ani nie wysusza skóry. Co ważne nie zostawia tłustej warstwy na skórze. Bardzo korzystna jest również cena (250 ml kosztuje ok. 14 zł). W najbliższym czasie kupuje kolejne opakowanie tego produktu.

5. Pędzle Maestro. Jestem w posiadaniu czterech egzemplarzy. Po całym roku ich eksploatacji nadal są w idealnym stanie i podejrzewam, że posłużą mi jeszcze nie jeden rok. Solidne i eleganckie - te słowa najbardziej do nich pasują. Moi ulubieńcy to nr 140 R20 (do pudru i podkładu, wykonany z włosia racoon) oraz nr 150 R22 (do modelowania kształtu twarzy, wykonany z włosia koziego). 



Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku ! :)

4 komentarze:

  1. muszę zaopatrzyć się w glinkę:) a micela też polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam płyn Bourjois. A z olejem kokosowym muszę się zaprzyjaźnić

    OdpowiedzUsuń
  3. genialnie te pędzle wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w olejku kokosowym też jestem zakochana :) Co do pędzli - moimi ulubieńcami byłyby pędzle ecotools :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)