poniedziałek, 9 stycznia 2012

Pierwsze w zakupy w Nowym Roku

 
1. Krem do rzęs z L'biotica - słyszałam o nim wiele dobrego i sama zamierzam skorzystac z cudów jakie potrafi zdziałać. W składzie m.in olej rycynowy, macadamia, jojoba. Obecnie jest w promocji 2 za 1 w SP (ok. 14 zł za dwa opakowania).


2. Balsam do ciała masło kakaowe, skóra normalna i sucha, kupiony przypadkowo, zapach średnio mi się podoba, zobaczymy czy choć trochę nawilża skórę.

 

3. Joanna Rzepa, kuracja wzmacniająca do włosów. Stosuję się ją jako wcierkę do skóry głowy. Ma wzmacniać cebulki włosów, zmniejszać przetłuszczanie, eliminować łupież. Posiada praktyczny aplikator, który ułatwia dozowanie produktu.

 

4. Gal, Dermogal A+E, kosmetyki w kapsułkach. Tzw. rybki, które zawierają w środku cenne składniki (konsystencja oleju, w składzie:  olej z wiesiołka, witamina A, witamina E). Zużyłam na razie 5 kapsułek i czuję, że długo nie rozstanę się z tym produktem. Minusem jest zapach, ale warto się pomęczyć dla takiego efektu.

 

5. Tusz Essence, all eyes on me, multi-effect mascara.
Kupiony pod wpływem dobrych opinii na wizażu. Kosztował niecałe 10 zł i mam nadzieję, że doda objętości moim rzęsom.

 

Zastanawiam się jeszcze nad odżywką z John Frieda dla brunetek. Jest w Douglasie w promocji za 22 zł. Znudziły mi się już maski z Biovaxa i szukam czegoś nowego :)
Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. fajne zakupy, ja niestety nie mogę się przekonać do zapachu tych kapsułek :(

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam gorąco balsam z ziaji kozie mleko. Zapach (jak dla mnie) bardzo miły lekko pudrowy jednak jak chyba wszytskie balsamy z tej firmy tak i tego mojego nawilżanie jest średnie. Ale za taka cene jest naprawde warto.

    OdpowiedzUsuń
  3. oho ho :) lecę do SP po te kremiki do rzęs z L'Biotici od dawna mam ochotę je potestować :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten krem mnie zaciekawił :)

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też chcę przetestować ten krem do rzęs:)

    OdpowiedzUsuń
  6. krem do rzęs podobno jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten krem do rzęs i jest ok, szału nie ma, ale i tak go lubię i używam ;)
    A balsam masło kakaowe jest rewelacyjny! Mój ulubiony! Nie znam balsamu, który lepiej nawilża moją skórę :)
    A o kapsułkach coś tam słyszałam, ale nie używałam. Ale skoro ma olej z wiesiołka w składzie to rzeczywiście musi niezbyt ładnie pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie słyszałam o tym kremie do rzęs. Musze spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)