niedziela, 22 stycznia 2012

Nowe produkty do ust

Ostatnio zainwestowałam w dwa nowe produkty do ust:

1. Pomadka do ust Rimmel (seria od Kate Moss). Wybrałam ładny, delikatny odcień 07. Mam jeszcze ochotę na fuksję lub czerwień :) Szminka ma ładny zapach, kremową konsystencję, zgrabne opakowanie, cena nie jest wysoka (ok. 15 zł).  Na razie same plusy, zobaczymy co będzie dalej...




2. Balsam do ust The Body Shop - kupiony w promocyjnej cenie 11 zł, pachnie bardzo, bardzo intensywnie wanilią i przyprawami korzennymi. Miły gadżet, co do właściwości nawilżających - wypada raczej średnio, bez zachwytów. W składzie  m.in: masło shea, olej rycynowy, wosk pszczeli, masło kakaowe.


Pozdrawiam, zapraszam do obserwowania mojego bloga i życzę Wam udanej niedzieli :)

7 komentarzy:

  1. balsam do ust zapowiada się fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. tbs:) za zapach na plus:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szminki Rimmel od Kate są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ochotę na tę szminkę 07

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie zwlekaj, powinnaś być zadowolona:D

      Usuń
  5. Szminkowo zrobiło się coś na wszystkich blogach;)
    Bardzo lubie firmę rimmel. Maja dobre produkty w przystepnych cenach.
    Twoja szmineczka godna pozazdroszczenia i przy okazji bardzo kusząca;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam i szminkę i balsamik :) świetne produkty ;)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)