piątek, 13 stycznia 2012

Fitomed - szampon ziołowy do włosów tłustych i przetłuszczających się

 Dziś kilka słów o szamponie, którego używam już ponad 3 miesiące i nadal jestem z niego zadowolona. W składzie na drugim miejscu znajdziemy wyciąg z ziół m.in. pokrzywy i skrzypu. Co prawda produkt zawiera SLS, ale mnie to nie przeszkadza.

Kilka słów na jego temat:
  • ma przyjemny zapach (osobom, które nie są fankami ziołowych aromatów pewnie się nie spodoba), który nie utrzymuje się na włosach,
  • posiada lekką konsystencję, nie jest gęsty, ale bardzo dobrze się pieni,
  • oczyszcza skórę głowy i bardzo dobrze zmywa oleje ( w moim wypadku: kokosowy, bawełniany i Heenarę),
  • nie ogranicza w spektakularny sposób przetłuszczania się włosów, 
  • plącze włosy, jednak nie są to "kołtuny", spokojnie mogę rozczesać kosmyki, nawet bez odżywki,
  • po umyciu włosy są świeże, ładnie błyszczą,
  • zaryzykuje stwierdzenie, że ogranicza wypadanie włosów i przyśpiesza ich porost (tak naprawdę nie mam 100 % pewności, używam różnych produktów rozwiązujących ten problem),
  • bardzo, bardzo wydajny - jak wyliczyłam szamponu użyłam już ok. 25 razy, zużycie widoczne jest na zdjęciu,
  •  ma przystępną cenę, jednak jest trudno dostępny, tutaj link do apteki doz:  http://www.doz.pl/apteka/p1401-Fitomed_Mydlnica_lekarska_szampon_ziolowy_wlosy_tluste_250_ml - zamówienie można odebrać w wybranej przez siebie aptece.
Szampon posłuży mi pewnie jeszcze 2-3 miesiące, potem pewnie poszukam czegoś innego. Wynika to raczej z tego, że produkty szybko mi się nudzą, sam szampon uważam za bardzo dobry zakup i jak najbardziej polecam go osobom z przetłuszczającymi się włosami.

Skład: Aqua, Herbal Extract (wyciąg z pokrzywy, szałwii, skrzypu polnego, mydlnicy lekarskiej, szyszek chmielu, rozmarynu), Coco Glucoside, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Laureth Sulfate, Propylene Glycol Trila-ureth-4-Phosphate, Lactic Acid, Fragrance,DMDM Hydantoin, Methylisothiazolinone, Methylochloroisothiazolinone.

4 komentarze:

  1. O! To coś dla mnie! Ostatnio jestem włosomaniaczką pełną gębą:) Pierwszy raz spotykam się z takim składem szamponu... SLES dpiero na 6 miejscu? Ciekawe. Miałam już szampony bez SLS/SLES ale takiego, w którym SLES na innym niż 2 miejsce to nie.

    Dziękuję za zaproszenie i również zapraszam do mnie! Fajny blog, dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię ziołowe mieszanki, ale wybiorę wersję dla włosów przesuszonych.

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem zarejestrowana w dozie i mam już go w przechowalni :) ale czytałam o nim różne opinię i tak czeka biedy w kolejce, ale może w końcu się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używam obecnie wersji do włosów suchych - a mam przetłuszczające się i bardzo dobrze u mnie się sprawdził, tego się obawiałam że może za bardzo wysuszać jednak widzę że jest odwrotnie :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)