niedziela, 29 stycznia 2012

Bo zakupów nigdy dosyć...

Ostatnio do mojej kosmetyczki trafiło parę nowości. Przede wszystkim szukałam nowego szamponu i odżywki. Wybrałam serię bananową z The Body Shop. Szampon zawiera SLS, ale tak naprawdę dla mnie to bez różnicy,  natomiast odżywka na drugim miejscu w składzie ma właśnie banany. Sam zestaw pachnie słodko i można byłoby go zjeść. Komplet kosztował 28,50 zł.


Skusiłam się również na osławioną na wizażu odżywkę bursztynową z Farmony. Zawiera ekstrakty m.in. z nagietka, rumianku, rozmarynu, szałwii, sosny, arniki,  bluszczu, nasturcji czy bursztynu. Będzie czekać w kolejce aż zużyje pozostałe swoje wcierki. Czytałam o niej wiele dobrego. Okazało się również, że producent ma zaprzestać jej produkcji...Cieszę się, że dorwałam chociaż jedną buteleczkę. 


Kupiłam również zestaw z Golden Rose do francuskiego manikiuru. Składa się z 3 lakierów:
  • nabłyszczająco-utwardzającego "top coat", 
  • białego do końcówek, 
  • nadającego naturalny kolor. 
Nie pamiętam dokładnej jego ceny, ale wydaje mi się, że było to coś około 12 zł.
 
 

Na początku stycznia zainwestował również w puder brązujący. Tym razem wybrałam ten z Inglota (nr 78). Ma drobinki, które ładnie rozświetlają twarz, składa się z 5 pasków o różnych odcieniach brązu. Kosztował 40 zł. Więcej o nim pewnie za parę tygodni :)



Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. Mają wycofać odżywkę Jantar? O nieee, muszę ja kupić

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się:) świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie, pozdrawiam :)

      Usuń
  4. a właśnie gdzie udało Ci się kupić Jantar? Bo ja go szukam i znaleźć nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłam na doz.pl i odebrałam w stacjonarnej aptece. Niestety teraz produkt jest już niedostępny: http://www.doz.pl/apteka/p1300-Farmona_Jantar_odzywka_do_wlosow_z_bursztynem_100_ml

      Usuń
  5. W takim razie muszę lecieć po odżywkę Jantar póki jeszcze jest :)

    http://nuttinbutstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj okazało się, że Jantar pozostanie w produkcji przynajmniej do końca 2012 r. :)

      Usuń
  6. muszę koniecznie gdzieś dorwać jantara ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę dorwać tą odżywkę Jantar, tylko nie wiem, gdzie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę zakupów : D

    obserwujemy? ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego co wiem wiele dziewczyn również poleca z H%M róże ... ale ja póki co nie jestem na Nie chętna a błyszczyk jak to błyszczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana czy mogłabys napisac jak sprawdza ci sie ten komplet szampon i odzywka do wlosow z tbs??

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje pierwsze wrażenia - szampon: dobrze zmywa oleje, ogólnie dobrze oczyszcza, a odżywka trzymana na włosach 5-10 min sprawia, że włosy są miękkie i bez problemu można je rozczesać. Wydaje mi się, że produkty będą wydajne. Ogólnie jestem zadowolona, ale wiem na pewno, że wrócę do mojego ulubionego szamponu z Fitomed-u (http://whiteedaisy.blogspot.com/2012/01/fitomed-szampon-zioowy-do-wosow-tustych.html). Mam też ochotę na odżywkę z Alterry Morela & Pszenica :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)