piątek, 2 grudnia 2011

Zakupy z Biochemii Urody

Na zamówienie z BU oczekiwałam jedynie 2 tygodnie. Dzisiejsza przesyłka dała mi naprawdę dużo radości :) Wybrałam tylko 2 produkty, ale i tak się z nich bardzo cieszę.


1. Serum-olejek regulujący LEMON EKO (30 ml / 21.80 zł)

Skład:
- olej (macerat) z kwiatu kocanki w bazie zimnotłoczonego oleju słonecznikowego z dodatkiem:
stężonej
oleożywicy rozmarynowej,
- ekologiczny olejek eterycznego cytrynowego drzewa herbacianego z Australii,
- ekologiczny
olej tamanu z dodatkiem oleżywicy rozmarynowej,
- naturalny
olej z wiesiołka z dodatkiem witaminy E, 
- kwas salicylowy.

Postanowiłam zrobić sobie kurację w celu oczyszczania porów, zmniejszenia ilości zaskórników. Zobaczymy jaką będą efekty. A może któraś z Was go używała?



2. Puder bambusowy (10g za 11,80)

Klasyk, którego dawno chciałam wypróbować. Zobaczymy czy i u mnie się sprawdzi.


Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga :) 

2 komentarze:

  1. jak wykończę Vichy Dermablend to z pewnością spróbuję tego z BU:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem na etapie testów tego pudru, całakiem dobrze matuje :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)