sobota, 3 grudnia 2011

Ulubieńcy listopada

Kolejny miesiąc za nami i kolejni ulubieńcy:


1. Alterra, szminka pielęgnacyjna. Ma dobry skład i dobrze chroni moje usta przed pierzchnięciem. Co więcej jest też wydajna i kosztuje ok. 5 zł. Pisałam o niej wcześniej KLIK :)

2. Bourjois, róż w kamieniu, odcień sienne. Róż nie jest może najnowszy, ale w tym miesiącu używałam go codziennie. Jest trwały, matowy, ma piękny zapach i kolor idealny na jesień. Recenzja tutaj

3. Kamill, 12h balsam do rąk. Zawiera wyciąg z rumianku oraz prowitaminę B5. Poza tym, że nawilża i regeneruję suchą skórę, nie posiada barwników, parafiny, emulgatorów z PEG. Ma również bardzo poręczne opakowanie z dozownikiem. Kupiłam dwupak na promocji w SP - niestety nie pamiętam jego ceny.

4. Farmona, Dermacos, tonik antybakteryjny z bioaktywnym wyciągiem z borowiny. Ostatnio jest to mój ulubiony tonik. Nie mam problemów z trądzikiem, ale z rozszerzonymi porami i zaskórnikami owszem. Mam wrażenie, że dzięki niemu moje pory zmniejszyły się, czekam na dalsze efekty. Więcej o nim KLIK 

5. Glinka czerwona i biała. Świetny surowiec do robienia maseczek. Ja dodaje do nich olej z nasion bawełny, można dodać inny olej zimnotłoczony. Glinka wygładza i oczyszcza skórę. Po zmieszaniu białej i czerwonej otrzymamy glinkę różową. Można stosować je również jako półprodukt do tworzenia wieloskładnikowych maseczek. KLIK


Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

6 komentarzy:

  1. Ten róż z Bourjois jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa ta glinka. Lubię maseczki z glinką. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. musze się w końcu skusić na jakąś taką glinkę..

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja poluję od dłuższego czasu właśnie na krem Kamill w opakowaniu z pompką i nigdzie nie mogłam dostać, musiała mi wystarczyć zwykła tubka, których to tubek szczerze nienawidzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. tez bardzo lubie swoj roz bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś krem do rąk Kamill i był super. Będę się czaić na wersję z pompką :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)