niedziela, 18 grudnia 2011

Tag: ready for Christmas

1. Ulubiony świąteczny film: 
W Boże Narodzenie najchętniej oglądam któryś z filmów T. Burtona - "Charlie i fabryka czekolady" albo "Edwarda Nożycorękiego". W tym roku mam nadzieję nadrobić zaległości i zobaczyć "Love is actually".
 
2.Ulubiony świąteczny kolor:  
Czerwony i złoty to dwa kolory, które nieodłącznie kojarzą mi się ze Świętami.

3.Ubierasz się odświętnie, czy spędzasz świeta w piżamie? 
Oczywiście staram się ubrać dość elegancko, nie mogę odstawać od reszty rodziny :)

4.Jeśli w tym roku mógłbyś/mogłabyś kupić prezent jednej osobie to kto to by był?  
Nie potrafię się zdecydować, każdy członek mojej rodziny jest dla mnie tak samo ważny.

5. Otwierasz prezenty w Wigilię, czy w świąteczny poranek?
Zawsze w świąteczny poranek, jesteśmy bardzo niecierpliwi...
 
6.Czy kiedykolwiek zbudowałeś, zbudowałaś domek z piernika?
Nie, ale wszystko przede mną. Uwielbiam za to piec pierniczki, w tym roku także już to zrobiłam :D
 
7. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?
Odpoczywam, spotykam się z rodziną i staram się nadrobić zaległości np. na Uczelni (chociaż to ostatnie zazwyczaj mi nie wychodzi).
 
8.Jakieś świąteczne życzenia?  
Dużo zdrowia i miłości !

9.Ulubiony Bożonarodzeniowy zapach? 
Cynamon, mandarynki, pomarańcze i zapach grzanego wina.
 
10.Ulubione świąteczne jedzenie? 
Barszcz z uszkami, ryba po japońsku i wszystkie słodkości: od pierników po makowiec i sernik. Mniam !

Za 6 dni Wigilia...już nie mogę się doczekać. A Wy ?

2 komentarze:

  1. oo nie znam ryby po japońsku, jak się przyrządza? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepis masz np. tutaj

    http://wwwpysznejedzonko.blox.pl/2010/12/Ryba-po-japonsku.html

    Pycha :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)