czwartek, 22 grudnia 2011

TAG - 5 noworocznych postanowień kosmetycznych

 Z powodu braku aparatu kolejny tag na moim blogu. 
Zobaczymy czy uda mi się zrealizować te postanowienia w roku 2012 :) Oby moja ciągle nieodkryta silna wolna wygrała ze słomianym zapałem, który często mi towarzyszy w najróżniejszych sprawach...

1. Będę używać systematycznie jakiegoś dobrze nawilżającego mleczka do ciała. Przyznam, że nie lubię tego robić i moja skórę odwdzięcza mi się częstymi przesuszeniami itp.

2. Zadbam o swoje paznokcie i wykonam pierwszego, samodzielnego french'a.

3. Teraz coś pośrednio związanego z urodą. Zacznę jeszcze zdrowiej się odżywiać czyt. ograniczę słodycze, częściej będę spacerować i postaram się dłużej spać :)

4. Nauczę się perfekcyjnego malowania kreski eyeliner'em na powiece.

5.  Z większą dokładnością będę czytać etykiety kosmetyków i postaram się wybierać te o jak najprostszym i najbardziej naturalnym składzie.

Zachęcam Was do zrobienia tag-u na swoim blogu. Zobaczycie za parę miesięcy, które z postanowień udało się wcielić w życie :)

Pozdrawiam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)