wtorek, 27 grudnia 2011

Pharmaceris, delikatny fluid intensywnie kryjący

 Szukałam podkładu o treściwej konsystencji, dość dobrym stopniu krycia i jednocześnie nie zapychającym porów. Wybrałam właśnie tytułowy fluid z Pharmaceris.


Co do zalet - produkt rzeczywiście ma kremową konsystencję, ale mimo to dość dobrze rozprowadza się na skórze. Osobiście mam cerę skłonną do przesuszeń i nakładanie gęstych podkładów sprawia mi trochę trudności. W przypadku tego fluidu "ratuję się"  pędzlem Hakuro H18 - dzięki niemu produkt nakłada się równomiernie, suche skórki nie są podkreślone. Podkład nie powoduje efektu maski, ładnie ujednolica skórę i bardzo dobrze kryje. Sprawia, że cera jest promienna. Nie jest to produkt matujący, dlatego dobrze jest użyć po jego aplikacji pudru sypkiego. Ja obecnie testuje puder bambusowy z BU. Co do trwałości - u mnie to około 6- 7 h. Opakowanie ma higieniczną pompkę z tłokiem. Niestety w przeciwieństwie do podkładów w szklanych słoiczkach, nie wiemy ile produktu już zużyliśmy. Kolejny plus to dla mnie filtr ochronny SPF 20 oraz wydajność - używam jednej pompki na jedną aplikację podkładu.

Firma Eris oferuje nam 3 odcienie tego podkładu:
  • 01 - ivory, czyli kośc słoniowa - naprawdę bardzo, bardzo jasny,
  • 02 - sand - piaskowy - również jasny odcień, ale o ciepłym kolorycie,
  • 03 - bronze - dla osób ze śniadą skórą. 

Ja mam jasną karnację i wybrałam nr 02 sand. Dla mnie kolor jest idealny. Ciepły, naturalny, dobrze stapia się z odcieniem mojej skóry. Dodatkowo podkład jest hypoalergiczny - nie zawiera parabenów, konserwantów i kompozycji zapachowej. Ja zapłaciłam za niego 38 zł. Podkład to jednak zakup na kilka miesięcy, więc cena nie jest dla mnie wygórowana. 

Moim zdaniem jest to bardzo dobry podkład na chłodne dni. Latem na pewno wybiorę coś lżejszego.

Skład: Aqua, Cyclopentasiloxane, C12-15 Alkyl Benzoate, Cyclohexasiloxane, Pentylene Glycol, Vinyl Dimethicone/ Methicone Silsesquioxane Crosspolymer, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Butylene Glycol, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Titanium Dioxide, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Propylene Glycol, Polysilicone-11, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Polyglyceryl- 3 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Polyglyceryl-4 Isostearate, Magnesium Sulfate, Dimethicone, Aluminum Hydroxide, Stearic Acid, Niacinamide, Candelilla Cera, Triethoxycaprylylsilane, Lonicera Caprifolium (Honeysuckle) Flower Extract, Lonicera Japonica (Honeysuckle) Flower Extract, Sodium Hyaluronate, Silybum Marianum (Lady`s Thistle) Extract, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77492, CI 77491, CI 77499

Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

8 komentarzy:

  1. Akurat dzisiaj go kupiłam i zaczynam testowanie- mam nadzieję, że u mnie również się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam próbkę tego podkładu i mimo iż kolor jest najjaśniejszy to dla mnie i tak o wiele za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się, pomyślę nad nim ;)
    dodaję do obserwowanych i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurczę jestem ciekawa jak jasny jest ten jasny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny wpis :) właśnie planuję kupić ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy ten podklad, ciekawe czy odcień Ivory nie wpada róż.

    OdpowiedzUsuń
  7. oo ciekawa recenzja ! może się skuszę :) http://cosmetysia.blogspot.com/ dodasz sie do obserwatorów?:D ja juz sie dodalam :D

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)