środa, 16 listopada 2011

Zakupy

Poniżej kosmetyki w które zaopatrzyłam się kilka dni temu. Posiadacie któryś z wymienionych produktów? Jeśli tak, co o nich sądzicie?

1. Dermedic, Hydrain 2, Krem intensywnie nawilżający o przedłużonym działaniu, używałam go już 2 lata temu i pamiętam, że bardzo podobała mi się konsystencja tego kremu oraz szybkość jego wchłaniania.Cena 13 zł (przy zakupach za min. 30 zł w SP).


2. Klorane, Balsam odżywczy na bazie wciągu z mango do włosów suchych i zniszczonych. Nigdy jeszcze nie używałam tego produktu, cena ok. 30 zł :)


3. Masło mango, cena 8 zł za 40 g, dla mnie będzie to wielofunkcyjny produkt m.in do włosów i skóry twarzy.



 4. Francuska glinka czerwona, 50 g za 10 zł, zamierzam mieszać ją z glinką białą w celu otrzymania glinki różowej, a także jako półprodukt w maseczce do włosów.


 

Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

6 komentarzy:

  1. fajne zakupy:) daj znać jak sprawuje się krem

    OdpowiedzUsuń
  2. mialam kiedys krem hydrain -wieki temu i pamietam, ze nie bardzo mi sluzyl - mam nadzieje, ze uc iebie bedzie inaczej!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurczę, muszę się w końcu zebrać i zamówić sobie coś ze zrób sobie krem albo bu...
    to masło wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja słyszałam że kolorane jest bardzo dobry pod wieloma względami - dlatego warto go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. witam

    zapraszam na konkurs do wygrania sukienki z japanstyle i nie tylko (do wyboru na portalowym butiku) zasady konkursu na topModeo.pl dla zalogowanych a wystarczy tylko się zalagować nic nie tracisz a wiele możesz zyskać -> ekstra ciuchy na sylwestra sama wybierasz sie nagrodę lub wymieniasz ją na kasę www.topModeo.pl

    (jest to nowy portal który w ramach otwarcia oferuje konkurs i wspaniałe nagrody) na topModeo.pl możesz dodawać zdjęcia, filmy, rozmawiać na czacie, forum, hydeparku, dodawać ogłoszenia (kupię, wymienię, sprzedam) i wiele innych ciekawych mozliwości.. zapraszam

    ps. współpracujemy również z blogami w razie chęci współpracy proszę o kontakt (na portalu w zakładce kontakt)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)