środa, 2 listopada 2011

Ulubieńcy października

Kolejny miesiąc za nami, dziś podsumowanie :)

ULUBIEŃCY PAŹDZIERNIKA

1. Olej kokosowy
Post o nim znajdziecie tutaj. 
Ostatnio używam nakładam go na 2-3 h przed myciem włosów, potem zmywam go jedynie szamponem. Włosy świetnie się rozczesują, do tego są miękkie i lepiej nawilżone. Dodam jeszcze, że uzależniłam się od jego zapachu, działa na mnie jak aromaterapia.



2. Cienie Inglot Rainbow nr 101R
Jasne odcienie idealnie nadają się do dziennego makijażu. Cienie są bardzo praktyczne (3 kolory w jednym opakowaniu). Trwałość, funkcjonalność i niewygórowana cena - to w nich cenię najbardziej. Zdjęcia i krótki opis cieni tutaj :) 

3. Herbata z liści pokrzywy  
Liście pokrzywy zawierają  mi.in. żelazo,magnez, wapń, fosfor, cynk, mangan, krzem, witaminę C,B2. Piję herbatę "sypaną" już ponad 2 miesiące i jestem bardzo zadowolona z efektów. Włosy nie wypadają, mniej się przetłuszczają. Herbata kosztuje grosze, a zawiera naprawdę cenne dla naszego organizmu składniki mineralne. Za parę dni planuję zrobić sobie przerwę w jej piciu, ale na pewno niedługo znowu do niej wrócę.


Jak widać wybrałam jedynie 3 ulubione produkty października, ale mogę je z czystym sumieniem polecić. Pozdrawiam !

5 komentarzy:

  1. ostatnio kupiłam tej olej - mój z Vatici zaczyna się kończyć. POnieważ na stornie już nie mieli, pomyślałam, że kupię ten.. i niestety zapach jest w moim odczuciu dużo gorszy i chemiczny :( Ale użyłam jak na razie raz może wydawało mi się...

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno zapach Vatiki jest inny, bo to mieszanka różnych olei i ziół. Mnie zapach oleju Parachute bardzo się podoba, ale to oczywiście kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokrzywa, ach, mogłabym mówić o jej działaniu do rana. ;) Jest rewelacyjna, a wiele osób o tym nie wie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kupić wreszcie ten olej kokosowy. U mnie w mieście jest tylko w słoiczku, nie ma takich butelkowych jak Ty masz :/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam olejek kokosowy i pokrzywę też piję :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)