środa, 23 listopada 2011

Farmona, Dermacos, tonik antybakteryjny z bioaktywnym wyciągiem z borowiny

 Jakimś czas temu w moje ręce przypadkowo wpadł tonik Farmony z serii Dermacos. Jego kupno, było strzałem w dziesiątkę :)
 

Krótko na temat właściwości:

- tonik przeznaczony jest dla skóry tłustej i mieszanej, skłonnej do błyszczenia się i powstawania zaskórników,
- produkt ma regulować pracę gruczołów łojowych, dzięki czemu ogranicza powstawanie nowych zmian trądzikowych na twarzy i zwalcza te które już istnieją,
- cera po jego użyciu ma być jednolita, gładsza i przede wszystkim zmatowiona.
- tonik łagodzi także podrażnienia, koi skórę.


Co dobrego znajdziemy w jego w składzie:
  • ekstrakt z oczaru wirginijskiego (jako 2 w składzie) - ma działanie przeciwzapalne, przeciwbakteryjne,
  • ekstrakt z borowiny,
  • glukonolakton - substancja złuszczająca, kwas PHA o niskim działaniu drażniącym,
  • sok z liści aloesu,
  • srebro koloidalne,
  • kora wierzby,
  • Pirolidynokarboksylan cynku Zinc PCA - ekstrakt przeciwtrądzikowy.
Tonik ma przyjemny zapach, posiada wygodne opakowanie, które dozuje produkt w odpowiedniej ilości. Produkt bardzo dobrze oczyszcza moją skórę, dobrze zmywa resztki makijażu itp. Co więcej skóra po jego użyciu jest gładsza i naprawdę miękka. Obawiałam się na początku, że tonik antybakteryjny może wysuszyć moją skórę, ale wręcz przeciwnie - uważam, że jest lepiej nawilżona. Bardzo dobrze odświeża skórę. Nie ma też mowy o jakichkolwiek podrażnieniach. Uważam także, że twarz mniej się błyszczy w ciągu dnia. Mam nadzieję, że choć trochę pomoże w zwalczeniu zaskórników.

Nie mam trądziku, więc nie mogę obiektywnie stwierdzić czy tonik pomoże i w tym problemie. Jednak przyznaje, że tonik dobrze matuje, a przy tym nie wysusza skóry. 150 ml kosztuje ok 14 zł.

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że Farmona ma aż tyle kosmetyków. Nigdy się bliżej nie przyglądałam tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go i mam zamiar go ponownie kupić :))

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)