środa, 26 października 2011

W odpowiedzi na tag - 10 Pytań Kosmetycznych Od Majorki

Zostałam otagowana przez Darkness :)

Moje odpowiedzi :)

1. Używasz kolorowych cieni do powiek, czy neutralnych?
Do dziennego makijażu w ogóle nie używam cieni do powiek. Wieczorem owszem, ale tylko i wyłącznie odcienie beżu i brązu :)

2. Co wolisz bardziej 'pomadkę czy błyczczyk'
Ostatnio przekonałam się do pomadek. Wybieram takie, które mają właściwości nawilżające i nie wysuszają ust :)

3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?

Nie. Uważam, że zawsze należy czytać składniki danego produktu i wybierać te z jak najprostszym składem i jak najmniejszą ilością chemikaliów. Za rozsądną cenę można znaleźć produkty z każdej grupy (np. odżywki - Biovax, płyn micelarny z Bourjois czy np. wielofunkcyjny olej kokosowy pełniący rolę oliwki, odżywki do włosów czy nawet kremu na noc). Dla chcącego, nic trudnego :)

4. Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?
Osobiście wolę pudry brązujące. Jeżeli chodzi o róż moim faworytem jest ten z Sephory Blush me! nr 4. Według mnie ma ładny, delikatny odcień. Lubię też te z brzoskwiniowymi odcieniami.

5. Jaki jeden produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę? ;)
Bezwzględnie tusz do rzęs. Nie wyobrażam sobie makijażu bez niego.

6. Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?
Mam wrażliwą skórę i czasem źle reagowała na różnego rodzaju produkty (np. zaczerwienieniem, przesuszeniem).

7. Używasz filtrów?
Tak, zarówno zimą, jak i latem. Ostatnio używam kremu Ziaja Ulga z SPF 20.

8. Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy?
Krem na dzień i na noc. Obecnie jestem na etapie poszukiwań jakiegoś odpowiedniego dla mnie.
 
9. Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?
Stanowią dobre uzupełnienie pielęgnacji skóry. Najbardziej lubię te z Ziaji. Ostatnio próbowałam Alterry, ale strasznie się zawiodłam, o czym pisałam niedawno w jednej z notek.

10. Jakiej gwiazdy makijaże podobają ci się najbardziej?
Nie przypominam sobie, żeby któraś z gwiazd wyróżniała się dla mnie w tej materii. :)

Nie taguję nikogo, bo wiem, ze dużo z Was robiło już ten tag. Jeżeli ktoś jeszcze ma ochotę go zrobic, to czujcie się przeze mnie "otagowane".

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)