środa, 5 października 2011

Ulubieńcy miesiąca września

Są to tylko 2 produkty, ale jak na razie jestem nimi wprost zachwycona :D


1. Bourjois, woda micelarna do demakijażu twarzy i oczu. Moim zdaniem ze zmywaniem makijażu radzi sobie lepiej niż micel z Vichy. Jest przy tym bardzo wydajna. Dodatkowo nie podrażnia ani nie wysusza skóry. Co ważne nie zostawia tłustej warstwy na skórze. Bardzo korzystna jest również cena (250 ml kosztuje ok.14 zł).
 
2. Fitomed, tonik nawilżający ziołowy do cery suchej i wrażliwej. Zawiera wyciąg z lukrecji gładkiej, prawoślazu, lipy, owsa, alantoina, d-pantenol, kompleks nawilżający. Cenię go za  samo działanie na moją skórę - mniej się przesusza, jest delikatniejsza w dotyku, daje efekt wypoczętej cery. Zapach jest łagodny, ziołowy. Tonik nie podrażnił mojej wrażliwej skóry  Odpowiada mi również skład produktu. Za cenę 10 zł jak najbardziej polecam. Najwygodniej zamówić go na stronie internetowej  DOZ i odebrać go w wybranej aptece.


Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. też lubię wodę micelarną i ją polecam:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta woda micelarna jest moją jedną z ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak, ten micel jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)