środa, 12 października 2011

Alterra - szminka pielęgnacyjna do ust

Myślę, że już najwyższa pora, aby zaopatrzyć się w pomadkę ochronną. Dni są coraz chłodniejsze, do tego wiatr, deszcz, a wiadomo - nasze usta tego nie lubią. Ja wybrałam szminkę od Alterry dla wrażliwych ust, rumiankową. Na razie mam wobec niej mieszane uczucia. Zobaczymy jak będzie sprawować się dalej. 

Skład jest naprawdę godny uwagi. W kolejności od pierwszego składnika jest to:
  • olej rycynowy,
  • olej kokosowy,
  • wosk pszczeli biały,
  • olej jojoba,
  • wosk candelilla,
  • kwas stearynowy,
  • masło karite,
  • oliwa z oliwek,
  • tokoferol acetat (antyoksydant)
  • olej słonecznikowy,
  • olejek eteryczny rumiankowy,
  • olejek z marchwi,
  • beta-karoten,
  • witamina E.

Jestem zachwycona tym składnikami, tym bardziej, że pomadka kosztuję ok. 5 zł. Małe cudeńko za grosze. 


A Wy jaką pomadkę polecacie? 

4 komentarze:

  1. miałam ją kupić ale jeszcze mam swoją która jest super nawilżająca i regenerująca czyli pomadka wiesiołkowa, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda fajnie. Przyjrzę się jej. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak za 5,00 zł to skład naprawde bogaty. Ja cały rok używam pomadek ochronnych, nie mam ulubionej ale najczęściej NIVEA

    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja polecam carmexa:) to mój numer 1;)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)