czwartek, 8 września 2011

Ziaja, Sopot Spa, Peeling gommage wygładzający

Dla osób z wrażliwą skórą, podatną na zaczerwienienia i podrażnienia, idealny będzie peeling, który nie zawiera drobinek tzn. nie ściera mechanicznie martwego naskórka :] Takie zadanie spełnia peeling Ziaji z serii Sopot Spa.


Zapewnienia producenta nt. peelingu:

- działa keratolitycznie na martwe komórki naskórka, czyli delikatnie złuszcza martwy naskórek,
- doskonale wygładza i lekko rozjaśnia skórę,
- pobudza naturalny proces jej odnowy, 
- skutecznie nawilża skórę,
- wpływa kojąco na podrażnienia,
- zmniejsza napięcie powierzchniowe naskórka.

Moja opinia :)

Sam peeling ma  naprawdę przyjemny, "morski" zapach i gęstą konsystencję. Co do samych efektów - u mnie nie są one tak spektakularne jak przy użyciu tradycyjnych produktów z drobinkami. Skóra jest na pewno gładsza, rozjaśniona i oczyszczona, ale nie w takim stopniu i nie na tak długo jak np. przy peelingu z St. Ives. Skóra jest również lepiej nawilżona. Jeżeli chodzi o proces pobudzania skóry do odnowy, podchodzą sceptycznie do tego typu rewelacji. Nie zauważyłam również jakichś szczególnie kojących właściwości na podrażnienia. Niestety u mnie ten peeling okazał się średnio wydajny - ok. 1 miesiąca.  Myślałam, że starczy mi na wiele dłużej, ale za to cena jest bardzo przyjazna - 8 zł. Podsumowując, wolę jednak produkty z drobinkami, efekt ich działania jest dla mnie nie tylko dłuższy, ale i bardziej widoczny. Peelingi typu gommage są idealną alternatywą dla osób z wrażliwą skórą, same wypróbujcie :]


Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga :]

3 komentarze:

  1. ciekawy, ciekawy. ale ja lubię mocne ścieraki, więc raczej nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. aj mam z Ziaji jeden - Red coś tam ;P w każdym razie świetny gruboziarnisty - bo ja gruboskórna więc delikatne raczej odpadają :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm.. ciekawe. Osobiscie boje sie stosowac peelingi "firmowe." Dla mnie najlepszy jest peeling domowy ;P Czyli:
    pół szklanki soli,
    2 łyzki kawy
    2 łyżeczki cynamonu :)
    Ładnie pachnie, skóra po tym jest naprawde gładka i oczyszczona:) Więc polecem.
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)