piątek, 23 września 2011

Zakupy - Ziaja seria ULGA dla skóry wrażliwej

Podczas dzisiejszych zakupów, skusiłam się na dwa nowe produkty z serii Ziaja ulga. Idealnie pasują dla mojej wrażliwej skóry, akurat szukałam delikatnego kremu na dzień, peeling wzięłam przy okazji :) Mam jeszcze ochotę na olejek myjący, pewnie kupię go w najbliższym czasie. Poniżej składy i właściwości kupionych przeze mnie produktów, a ja zabieram się do testowania :)

1. Krem łagodzący na dzień redukujący podrażnienia, SPF 20, ochrona średnia, bez barwników, olejów mineralnych.





2. Peeling enzymatyczny 


9 komentarzy:

  1. uwielbiam kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też poluję na te produkty:) koniecznie napisz recenzje:) a jak cenowo? pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. OO filtr 20 to całkiem dobrze.Ciekawa jestem twojej recenzji to testuj jak najszybciej to też zakupię jak będzie warto

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze no, Ziaja znów wcisnęła straszne świństwa do swoich składów. :\ Teraz już wiem, że tych dwóch produktów na pewno nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. ziaja znowu kusi nowościami ;)

    +dodaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. testuj, testuj ;) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo nie widziałam jeszcze tego kremu, wogóle tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie widziałam jeszcze tej serii, gdzie można ją dostać?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupiłam ją w osiedlowej drogerii, ale myślę, że Rossman też powinien mieć tą serię w swoim asortymencie :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)