niedziela, 18 września 2011

Yves Rocher, Les Plaisirs Nature, mleczko do ciała dzika jeżyna

 

Ostatnio wróciłam do używania tego mleczka, jego zapach jest obłędny, oprócz tego jestem zadowolona z jego działania. 

Mleczko ma lekką konsystencję (lotion), dzięki czemu produkt szybko się wchłania, nie pozostawia żadnej tłustej warstwy. Muszę też przyznać, że bardzo dobrze nawilża skórę - po aplikacji pozostaje bardzo miękka i gładka. Co więcej mleczko jest delikatne, nie powoduje podrażnień, zaczerwienień itp. 

Dla mnie największym plusem jest zapach - mocny i słodki. Dla mnie to idealne rozwiązanie na takie chłodne wieczory, lubię się wysmarować takim "słodziakiem". Latem wolę delikatniejsze aromaty.

Głównymi składnikami lotionu są kolejno: olej ze słodkich migdałów,  masło shea oraz sok z liści aloesu. Na dalszych miejscach znajduje się również ekstrakt owocowy z jeżyny. Mniam :) Co do wydajności - jest bardzo dobra, mleczko mam już parę ładnych miesięcy i butelka nie jest pusta :D Opakowanie 400 ml kosztuje 19.90 zł. Za taką jakość i wydajność, cena nie jest wygórowana. Polecam wypróbować, nawet dla samego zapachu :)


Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga :)




5 komentarzy:

  1. Dostałam niedawno miniaturkę tego balsamu i przyznaję że pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam miniaturkę i zupełnie mi do gustu ten balsam nie przypadł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach dociera do mnie nawet przez netbooka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli poszukujesz tego szamponu z Fitomedu z mydlnicy lekarskiej to właśnie sprawdziłam, że jest dostępny w aptekach Dbam o zdrowie- wejdź na ich stronę, zamów przez internet (cena będzie niższa niż gdybyś kupiła w aptece, poza tym mogą nie mieć na miejscu) i odbierz za darmo w dowolnej aptece DOZ- na pewno jest jakaś w Twojej okolicy:) Polecam kupowanie w ten sposób bardzo wygodne i oszczędne:)

    Co do Twojej recenzji- nie pamiętam jak pachnie jeżyna z tej serii, ale bardzo lubię brzoskwinię, gruszkę i morelę. Szkoda, że większość tych zapachów jest limitowana i te wspomniane już wycofali :( A lotion pewnie byłby za lekki do mojej bardzo suchej skóry, muszę niestety kupować gęste balsamy.

    OdpowiedzUsuń
  5. 20zł za 400ml? Wow. Ostatnio się właśnie zastanawiałam ile on kosztuje. Stawiałam na cenę w granicach 30-39zł.
    A to 19.90 to cena normalna, czy to może promocja była? :)
    Chciałabym wersję kokosową.. mniam ;)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)