czwartek, 1 września 2011

Olej z nasion bawełny - krótka prezentacja

Moja kosmetyczka powiększyła się dzisiaj o olejek z nasion bawełny. Produkt ten bogaty jest NNKT (niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe) oraz witaminę E. Działa regenerująco, przeciwalergicznie oraz przeciwzapalnie. Ja ma zamiar używać go na skórę twarzy, miejscowo na inne przesuszone miejsca, a także jako maskę na włosy lub jako jeden z jej składników. Opakowanie tego oleju ma wygodny aplikator - pompkę, produkt dozuje się nim bardzo wygodnie. O efektach tego specyfiku dam znać wkrótce :)


Cena - 8 zł :)

A jaki jest Wasz ulubiony olej do pielęgnacji skóry/włosów?

4 komentarze:

  1. Nigdy nie słyszałam o takim oleju:) Ja osobiście bardzo lubię olejek rycynowy:)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dopiero z olejami rozpocznynam swoją przygodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozbudziłaś moją ciekawość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam gdzieś, że nadaje się świetnie do odżywiania włosów w połączeniu z olejem kokosowym :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)