czwartek, 15 września 2011

Dermedic, żelowy płyn micelarny, skóra wrażliwa i naczyniowa

Ten żelowy płyn micelarny pokazywałam już w sierpniowych zakupach, teraz czas na opinię na jego temat.

Informacje od producenta:

"Innowacyjny żelowy płyn micelarny do skóry wrażliwej i naczyniowej przeznaczony jest do mycia skóry delikatnej, cienkiej, skłonnej do podrażnień, czerwienienia się, ściągania. Żelowy płyn micelarny posiada doskonałe właściwości oczyszczające, nie podrażnia skóry ani spojówek oczu. Skutecznie oczyszcza skórę z makijażu i innych zanieczyszczeń. Specjalna żelowa formuła preparatu zapobiega podrażnieniom i zaczerwienieniom. Zawarte w płynie składniki aktywne wzmacniają i tonizują naskórek, łagodzą podrażnienia i zmniejszają napięcie skóry. Dodatkowo preparat chroni skórę przed negatywnym wpływem środowiska. "

Moja opinia:

Płyn ma konsystencję rzadkiego żelu, a  zapach jest delikatny, niedrażniący. Produkt dobrze zmywa podkład, ale z mascarą radzi sobie trochę gorzej, wokół oczu tworzą się nieestetyczne czarne plamy od tuszu. Największym minusem tego produktu jest tłusta warstwa jaka pozostaje po oczyszczeniu nim skóry. Ta lekko klejąca poświata strasznie mnie irytuje, nie znoszę takiego uczucia. W sumie to nic dziwnego, ponieważ płyn ma żelową konsystencję, ale niedosyt pozostaje :) Muszę przyznać, że płyn jest naprawdę łagodny dla mojej skóry - nie podrażnia, nie uczula. Obecnie używam go nie do demakijażu, ale tuż przed snem w ramach ostatecznego etapu oczyszczania twarzy. Wysoko w składzie znajdziemy sok z brzozy (jako trzeci ) oraz olej macadamia (jako czwarty). Oczywiście głównym składnikiem jest woda, a zaraz po niej gliceryna, która jest alkoholem - nie każdemu to odpowiada.

Mam mieszane uczucia, co do tego produktu. Niby jest delikatny dla mojej skóry, ma prosty skład, dobrze oczyszcza, ale gdybym miała kupić go w regularnej cenie (25 zł), wybrałabym coś innego.



Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

2 komentarze:

  1. ciekawy produkt ale nie dla mnie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. duża przecena, nie używałam nic z tej firmy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)