poniedziałek, 5 września 2011

Ciastka z kleiku ryżowego

Dziś kolejny pomysł na ciastka, tym razem z wykorzystaniem kleiku ryżowego. Myślę, że większość z Was zna ten przepis. A jeżeli nie, wypróbujcie koniecznie :)

Składniki: 
1 opakowanie kleiku ryżowego
kostka masła roślinnego (albo margaryny)
3/4 szklanki cukru
3 jajka
1 łyżeczka proszku do pieczenia
dowolny dżem, czekolada lub owoce (nadzienie)
opcjonalnie: opakowanie cukru wanilinowego, wiórki kokosowe.
Wszystkie składniki łączymy ze sobą. Z uzyskanej masy formujemy kulki, w każdej wydrążamy dziurkę na dżem (ja użyłam malin). Pieczemy w temp. 180 st. przez ok. 30 min, do złocistego koloru :)



Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

5 komentarzy:

  1. smakowicie wyglądają, musze je wyprobować:)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Już kilka razy się spotkałam z tym przepisem, a nadal nie mam pojęcia co to jest ten kleik ryżowy...
    Raczej tego nie widywałam w sklepach, a teraz to już zupełnie... pewnie do polskiego sklepu bym musiała po to człapać, ale gdzie szukać? W dziale z jedzeniem dla dzieci czy z kaszkami..?

    OdpowiedzUsuń
  3. Znajdziesz go w dziale z jedzeniem dla dzieci, ja użyłam kleiku z firmy Nestle, więc raczej powinien być ogólnodostępny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszności:D

    zapraszam do mnie na rozdanie
    topmodeo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)