niedziela, 21 sierpnia 2011

Żel oczyszczający seria oliwkowa Ziaja - moja opinia

Szukałam w drogerii taniego żelu, ale o dobrym składzie, padło na Ziaję oliwkową :)


Obietnice producenta na opakowaniu produktu:

- delikatnie, ale skutecznie oczyszcza skórę,
- doskonale zmiękcza i odżywia naskórek,
- aktywnie nawilża skórę oraz chroni przed przesuszeniem,
- zmniejsza skłonność do powstawania podrażnień.

Moja opinia:

- muszę przyznać, że jego zapach jest przyjemny, taki lekki, oliwkowy, ale niektórych może drażnić - kwestia gustu :)
- dobrze oczyszcza skórę, jest przy tym bardzo delikatny i do tej pory nie podrażnił mojej skóry, przy dostaniu do oczu - nie szczypie,
- żel słabo się pieni, ale nie obniża to komfortu mycia twarzy,
- niestety moja twarz po jego użyciu jest ściągnięta, podobnie jakbym umyła ją zwykłym mydłem, nie znoszę takiego uczucia na skórze, po nałożeniu kremu sytuacja wraca do normy, ale żel na pewno nie nawilża mojej skóry,
- żel jest odpowiednią konsystencję - nie jest ani za rzadki, ani za gęsty,
- opakowanie jest bardzo poręczne, 
- duży plus za wydajność i cenę - 6 zł za 200 ml :)




Cenię ten żel za połączenie delikatności i zarazem skutecznego oczyszczenie twarzy. Jednak dużym minusem jest efekt ściągnięcia skóry po jego użyciu, dlatego też raczej nie skuszę się na następne opakowanie tego produktu :)

7 komentarzy:

  1. Ja znalazłam już swój ulubiony 'oczyszczacz' twarzy, a jest to micel z Biedronki. :D Tani, wydajny, działa rewelacyjnie.

    Obserwujemy? :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze widzę ten żel :o ale całkiem ciekawy z tego co piszesz. Ja aktualnie używam micela z Biedronki i jestem całkiem zadowolona, chociaż moim ulubieńcem był żel z Avon Care :)

    www.vedettep.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak udaje Ci się przeczytać w drogerii składy produktów? Przecież, kiedy czuję na sobie wzrok ochroniarzy, którzy patrzą na każdy mój gest nie jestem w stanie skupić się po co w ogóle przyszłam, nie mówiąc już o czytaniu czegokolwiek. Staram się zawsze robić to w domu i z gotową listą iść na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam z tej serii krem to twarzy - mega tłusty idealny na zimę. Oraz żel pod prysznic. Ale że do twarzy pierwsze widzę ;D max ;P Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie, tylko nie ściągnięta skóra :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez mam ten żel :) Jeszcze go nie używałam, ale w najbliższym czasie spróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie oliwkowa ziaja jest bardzo fajna, cała seria! Maska do rąk w szczególności;)

    Zapraszam Cię do mnie (evecandy.blogspot.pl). Bardzo mnie ucieszy Twoje zdanie odnośnie mojej ostatniej notki, każda myśl, słowo jest dla mnie ważne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych, ja zrobię to również – jeśli wyrazisz taką chęć, tym samym będzie mi miło, kiedy będę mogła być na bieżąco z Twoimi nowościami na blogu :)

    Pozdrawiam !

    evecandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)