niedziela, 7 sierpnia 2011

Vichy Purete Thermale - płyn do demakijażu

Dziś kolejny mój ulubieniec, tym razem jest to płyn do demakijażu skóry wrażliwej. Mam go już 2 miesiące, nadal go używam, co więcej mam jeszcze jedno opakowanie w zapasie :)

Po pierwsze micel jest bardzo delikatny dla skóry - nie podrażnia, nie uczula, nie wystąpiły u mnie żadne zaczerwienienia po jego użyciu. Naprawdę bardzo dobrze oczyszcza skórę i zmywa makijaż (z tuszem do rzęs radzi sobie u mnie średnio). 


Nie pozostawia też na twarzy lepkiego "filmu", co często zdarza się przy płynach micelarnych. Skóra jest po jego aplikacji odświeżona, ale ogólnie nie poprawił kondycji mojej skóry, nie spowodował efektu rozświetlenia. Jednak nie oczekuje tego po produktach tego typu :)


Największym minusem tego produktu dla mnie jest cena. W Super Pharm 200 ml to koszt 44 zł. Moim zdaniem to lekka przesada :D Jednak często w SP są promocje na ten płyn, warto wtedy zakupić go na zapas :D W regularnej cenie, chyba jednak nie skusiłabym się na niego. Wolałabym spożytkować te pieniądze na coś innego.


Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania :)

3 komentarze:

  1. Właśnie szukam dla siebie dobrego płynu micelarnego, a to chyba właśnie taki jest. :D

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)