niedziela, 28 sierpnia 2011

Ulubione produkty sierpnia

Sierpień zbliża się ku końcowi, czas na krótkie podsumowanie moich ulubionych produktów tego miesiąca.


1. Sephora, róż blush me! - jestem zachwycona jego kolorem, delikatnością i trwałością, pisałam o nim więcej tutaj: SEPHORA, róż

2. Ziaja MED, żel pod oczy redukujący nadwrażliwość oczu, efekt u mnie: skóra po oczami jest bardziej napięta, dobrze nawilżona. Żel zmniejszył u mnie cienie pod oczami, skóra wygląda na wypoczętą i świeżą. Dodatkowo żel szybko się wchłania. Nakładam go w minimalnych ilościach, ponieważ może powodować lekkie pieczenie przy zastosowaniu dużej ilości żelu za jednym razem. Cena ok. 7 zł.

3. Biovax, intensywnie regenerująca maseczka do włosów słabych i skłonnych do wypadania. Maseczka ma lekką konsystencję, dobrze wmasowuje się we włosy. Bardzo podoba mi się jej zapach, ma u mnie działanie relaksujące. Włosy są po niej bardziej błyszcząc, nawilżone i co najważniejsze maseczka nie obciąża moich włosów. Kolejny plus - nie zawiera parabenów i silikonów :). Cena ok 12 zł.

4. Chusteczki antybakteryjne Tami (EcoWipes). Kupiłam je w Biedronce, nie pamiętam ile kosztowały, ale pewnie ok. 2 zł. Taki gadżet warto mieć w swojej torebce, szczególnie w tak ciepłe dni. Chusteczki skutecznie odświeżają i oczyszczają skórę rąk. Dodatkowo działają antybakteryjnie.

5. Olej rycynowy jako odżywka na rzęsy. Kiedyś próbowałam stosować go na włosy, ale bardzo je sklejał i bardzo trudno było go zmyć. Na rzęsach sprawdza się idealnie - pogrubia je, zagęszcza i wydłuża. Stosuje go na noc, nakładam starą szczoteczką od mascary. Swoją kurację mam zamiar stosować jeszcze parę tygodni, zobaczymy jak będzie działać dalej :)


8 komentarzy:

  1. Olejek rycynowy to mój numer 1:) chętnie zakupię ten żel pod oczy. Przyda się na moje sińce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się zastanowić nad tą maską do włosów z Biovaxa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a po tej masce do włosów z Biovaxa wypadają Ci ? czy może w mniejszym stopniu?

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawi mnie żel pod oczy, ale mam bardzo ale to bardzo wrażliwe oczy.
    poza tym świetny blog! dodaję do obserwowanych:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm.. tenzelpodoczy mnei zaciekawił. Musze wypróbowac, natomiast chcialam zapytać gdzie mozna nabyc taka maske do wlosow?;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Martyna, nie zauważyłam szczególnego wpływu tej maseczki na wypadanie, pewnie trzeba jej dłużej poużywać :)

    Safetli, maseczkę najlepiej kupić w SuperPharm (tam często są na nią promocje) albo w zwykłej aptece :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dość dawna jestem wierna maseczce Biovax do włosów suchych i zniszczonych, ale chyba pora wypróbować regenerującą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z chęcią kupiłabym biowaxa ale mam na razie za dużo masek i odżywek :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)