czwartek, 4 sierpnia 2011

Puder do kąpieli czekoladowo - pomarańczowy Dairy Fun

Seria z "krówką" jest dość popularna. W produktach tej serii znajdziemy m.in. kule do kąpieli, masła i balsamy do ciała, żele pod prysznic. Opakowanie są naprawdę urocze, po prostu słodkie :)
Miałam kiedyś  masło do ciała "brzoskwinia i mango", zapakowane w przepiękny słoiczek. Byłam z niego naprawdę zadowolona. Zapach, konsystencja, działania - wszystko mi w nim pasowało.




Tym razem odczuwam lekkie rozczarowanie. Producent obiecuje "kąpiel w wannie pełnej piany", "nawilżoną i odżywioną skórę". Niestety - piana, która w ogóle się wytworzyła, po chwili i tak zniknęła. Puder nie miał też raczej żadnego dobroczynnego wpływu na moją skórę. Co prawda zapach produkt był  przyjemny, czułam go przez cały okres kąpieli,unosił się w całej łazience, nie wyczuwałam w nim jednak czekolady, jedynie odrobinę pomarańczy z czymś niezidentyfikowanym :P 

 
Skład produktu też nie zachwyca, chociaż producent zapewnia nas o "dobroczynnych składnikach". Niestety to chyba kolejny chwyt reklamowy.


Podsumowując, saszetka produktu nie jest dużym wydatkiem, może następnym razem skuszę się na inny zapach i w sumie tylko dla samego "aromatu" kupię ten puder. Działanie i sam efekt niestety nie zachwycają.

Pozdrawiam czytających i zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

6 komentarzy:

  1. Ja te pudry tak, czy siak uwielbiam! Zresztą cała seria tych kosmetyków jest fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja posiadam z tej serii sól do kąpieli i jest przecudna <3. Piękne, choć cieżkie opakowanie wspaniale wygląda. Saszetek nie kupowałam, bo jeszcze sól się nie skończyła. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, opakowania są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam kupić wczoraj ten puder, ale jednak zrezygnowałam i zdaje się, że dobrze zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te produkty wydają się fajne, a czytałam wiele recenzji, że fajne nie są :P ja nie przepadam za rzeczami do kąpieli, więc i tak niezbyt mnie ciągnie ;)

    Dodałam do obserwowanych :) zapraszam do mnie (również na konkurs).

    OdpowiedzUsuń
  6. krówka przeurocza ;) ale szkoda, że jednak nie pachnie czekoladą :( a i tak mnie kusi żeby to to kupić, i tak :P

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)