wtorek, 9 sierpnia 2011

Projekt DENKO cz.1 - krótko i na temat

Poniżej 3 produkty, których użytkowanie zakończyłam jakiś czas temu :)



1. Nivea, tonik łagodzący do skóry suchej i wrażliwej - nie przekonałam się do niego, niby jest do skóry wrażliwej, a moją skórę przesuszył, dodatkowo słabo ją oczyszczał i zapychał pory. Drażni mnie też jego zapach. Plusem jest fakt, że tonik nie zawiera alkoholu, jednak i tak nie kupię go ponownie.




2. Bioderma, Sebium Hydra, krem  łagodzący i nawilżający dla skóry tłustej/mieszanej,przejściowo wysuszonej i podrażnionej, przeciwdziała tymczasowym zaburzeniom skóry tłustej spowodowanym silnie wysuszającymi kuracjami, drażniącymi czynnikami zewnętrznymi  - z kremu jestem bardzo zadowolona, kupiłam go w okazyjnej cenie w SP. Dobrze nawilżał moją skórę, nie uczulił jej. Produkt ma lekką konsystencję, co mnie bardzo cieszy - nie znoszę nakładać gęstych, treściwych kremów na buzię. 

3. Garnier, podstawa pielęgnacji, płyn do demakijażu oczu - moja opinia: Naciśnij tutaj :)

6 komentarzy:

  1. Ja mam z nivei mleczko i też nie jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie mam recenzję tego toniku u siebie na blogu - mnie nie przesuszył, jest wg mnie delikatny, ale zawiera dwa alkohole ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o to go nie kupie tego tonika dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja z tego toniku jestem bardzo zadowolona. Zużyłam już kilka opakowań :)

    Dołączam do grona obserwatorów :)
    http://coralblush19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga, nie doczytałam składu, sugerowałam się opisem :) Jestem zrażona Niveą - często wprowadza ludzi w błąd. Podobnie jest z serią Pure&Natural, która rzekomo jest naturalna,a np. tonik ma na początku w składzie alkohol ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam ten tonik z nivea i bardzo mi służył ;D kiedyś używałam też tonik z clean and clear ale jakoś moja cera po nim była bardzo wrażliwa

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)