środa, 31 sierpnia 2011

Perfecta Oczyszczanie - peeling gruboziarnisty z drobinkami orzecha

Czasem czuję, że moja skóra potrzebuje specjalnego oczyszczenia, wtedy sięgam po peelingi Dax Cosmetics w jednorazowych saszetkach. Tym razem wybrałam ten gruboziarnisty z drobinkami orzecha.


Cechy produktu:
- peeling ma odpowiednią, dośc gęstą konsystencję, zawiera duże drobinki orzechów, pozwala to na dobre oczyszczenie twarzy, usunięcie martwego naskórka,
- po użyciu skóra jest gładka i delikatna w dotyku, mam uczucie świeżości i świetnego oczyszczenia twarzy, produkt nie wysusza również skóry, efekt ten utrzymuje się kilka dni,
- u mnie nigdy nie wystąpiły żadne podrażnienia, a cerę mam bardzo wrażliwą,
- komfort użycia - bardzo podoba mi się zapach i kolor peelingu,
- jedno opakowanie spokojnie starcza na dwa użycia.


A jaki jest Wasz ulubiony peeling?

6 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię Perfectę;) Kiedyś miałam żel do mycia twarzy z drobinkami i był jak dla mnie super

    Pozdrawiam, evecandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam z perfecty ale enzymatyczny - mało efektów po nim widzę. a ja serdecznie polecam mojego faworyta , czyli St. Ives morelowy ;_)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam enzymatyczny z perfecty w tubce i bardzo go lubię bo jest delikatny:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem fanka grupozirnistych peelingow :) tego jeszcze nie probowalam, ale sadze ze tez by sie sprawdzil :) bo jeszcze sie nie zawiodlam na perfekcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam peelingi z Joanny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drobinki z orzecha? Ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)