środa, 3 sierpnia 2011

Peeling cukrowy Hean

Robiąc porządki w szafce, natrafiłam na ten zapomniany przeze mnie produkt. Zużyłam już prawie całe opakowanie i na pewno nie kupię go ponownie.


Co mi w nim przeszkadza?

Zapach: początkowo wydał mi się świeży, cytrusowy, jednak teraz wyczuwam w nim jakąś chemiczną nutą, przypomina mi cytrynowego CIF-a ;/, na pewno jest to sztuczny zapach.

Konsystencja: jak dla mnie granulki powinny byc większe, wolę jednak silniej działające peelingi.

Efekty: firma podaje, że jest to peeling ujędrniający, według mnie takiej funkcji na pewno nie spełnia, owszem złuszcza martwy naskórek, ale na pewno moja skóra nie jest po nim jędrniejsza. Nie zauważyłam też, żeby skóra była lepiej odżywiona i nawilżona.
Co na plus?

Cena: ok. 10 zł, więc nie szkoda mi wydanych pieniędzy :)

Kolor: jest soczysty, wprawia to w dobry nastrój podczas samego peelingu.

Wydajność: używałam go około 6 miesięcy, dość często.



Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Polyethylene, Cocamidopropyl Betaine, PEG-12 Dimethicone, Glycerin, Propylene Glycol, Polysorbate 20, Acrylates/ C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Glyceryl Laurate, Hedera Helix Extract, Panax Quinquefolium Root Extract, Citrus Medica Limonum (Lemon) Fruit Extract, Potassium Cocoyl Hydrolyzed Collagen, Parfum, Limonene, Linalool, Panthenol, Sucrose, Hydrogenated Jojoba Oil, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, CI 19140.

3 komentarze:

  1. Ja nie lubię drogeryjnych peelingów poza Joanną. Wolę domowy sposób, bo mam pewność, że jest sprawdzony i zrobi to, czego oczekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam okazji wypróbować nic z HEAN, ale wszystko przede mną;)

    obserwuję:) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo wydajny i za małą cenę opłaca
    się spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)