środa, 17 sierpnia 2011

Muffinki z malinami i migdałami

 Szybkie, proste w wykonaniu, smaczne i do tego pięknie pachną.

Składniki (jeżeli chodzi o proporcje, zwykle robię te babeczki na "oko"):

- mąka pszenna - ok. 1,5 szklanki,
- pół łyżeczki sody,
- łyżeczka proszku do pieczenia,
- ok.3/4 szklanki cukru (białego, brązowego lub po prostu cukru pudru),
- 1 jajko,
- 1/2 szklanki oleju,
- 1/2 szklanki mleka (lub jogurtu naturalnego)
- ok. 24 maliny (ja włożyłam do każdej muffinki po 2 maliny),
- garść migdałów łuskanych.

Łączymy osobno składniki mokre i suche, następnie łączymy obie części. Blachę smarujemy margaryną i posypujemy bułką tartą. Wykładamy masę do foremek. Na wierzch kładziemy maliny i migdały. Pieczemy ok. 20 minut w 180 stopniach. Pycha ! :)



7 komentarzy:

  1. Wyglądają smakowicie :9
    Bardzo lubię muffinki, więc pewnie wypróbuję przepis :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też lubię i też wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam muffiny, też robię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż zgłodniałam na widok tych delicji :D

    Zapraszam serdecznie do mojego pierwszego rozdania- szczegóły na Natural perfect's secret :)

    Będzie mi bardzo miło, jeśli weźmiesz w nim udział ;)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam :P Pysznie wyglądają :)N

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na moje rozdanie!!!!

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/2011/08/10-000-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm wyglądają baardzo smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)