poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Maska do włosów ciemnych Biovax - moja opinia

O produktach Biovax słyszał już prawie każdy, ja też używam ich od dawna. Przetestowałam prawie wszystkie szampony, odżywki w płynie. Jednak maseczkę do włosów ciemnych z tej serii miałam okazję używać po raz pierwszy.


Maseczka jest gęsta, ma przyjemny zapach, dobrze rozprowadza się na włosach. Wg producenta ma pogłębić ciemny kolor włosów i dodać kosmykom blasku. Co do tego pierwszego, nie zauważyłam, żeby coś się zmieniło. Jednak rzeczywiście moje włosy po użyciu tej maski są bardziej miękkie,lśniące i nawilżone. Produkt ma też chronić przed promieniami UV i w sumie nie zauważyłam w tym roku "płowienia" włosów pod wpływem słońca. To kolejny plus tej maseczki. 

Po tego typu produktach oczekuje, że po ich spłukaniu włosy będą łatwe w rozczesaniu. Niestety po Biovaxie włosy strasznie mi się plączą, co mi bardzo przeszkadza. Wydaje mi się, że maseczka od niedawna zaczęła obciążać moje włosy i po umyciu są za bardzo przyklapnięte. Może po prostu moje włosy mają dośc tego produktu :)



Wydaje mi się jednak, że nie ma się co łudzić, maseczka nie zdziała cudów na naszych włosach. Jednak za cenę 12 -20 zł, warto ją miec na swojej półce. W tym przedziale cenowym raczej nie znajdziemy nic lepszego.

Zadowolona z efektów tej maseczki, zakupiłam kolejne opakowanie, tym razem jest to:




Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania :)

4 komentarze:

  1. A wiesz może co można stosować na odnowę włosów?
    Ja mam strasznie popalone przez prostownicę i chciałabym je trochę doprowadzić do ładu ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam kiedyś tej maseczki, ale szczerze nie zauważyłam po niej jakiś efektów...ale może dlatego, że jej regularnie nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. PinkGlass, jeśli masz mocno "popalone" włosy, to najlepiej je zetnij, przynajmniej najbardziej zniszczone końcówki :)Po Biovaxie moje włosy są właśnie mniej suche i bardziej miękkie. Możesz spróbować tej maski, u mnie sprawdził się też olejek kokosowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używam tej do ciemnych włosów;) sprawdza się dobrze:)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)